تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مسمومیت 27زن مشهدی دریک استخر

قدس انلاین : رئیس اداره حوادث و مدیریت بحران دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: مسمومیت در یکی از استخرهای زنانه مشهد ۲۷ نفر را روانه بیمارستان کرد.

 صبح چهارشنبه تعدادی از بانوان مشهدی دریکی از استخرهای این شهر  واقع در بولوار خیام دچار مسمومیت شدند که پس از اعلام موضوع به مرکز فوریت های پزشکی عوامل اورژانس در محل حاضر شدند.

در همین رابطه رئیس اداره حوادث و مدیریت بحران دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: پس از  اعلام مسمومیت تعدادی خانم در یکی از استخرهای مشهد تیم های امدادی به محل مورد نظر اعزام شدند. 

شهرام طاهرزاده بیان کرد: به دلیل تعداد بالای مسمومان، به صورت همزمان ۶ آمبولانس و یک اتوبوس آمبولانس به محل اعزام و کار مداوای مصدومان را آغاز کردند. 

وی خاطرنشان کرد: در مجموع ۲۷ نفر در این  استخر دچارمسمومیت شدند که ۲۱ نفر به بیمارستان ثامن الائمه(ع) مشهد و ۶ نفر نیز برای ادامه مداوا به بیمارستان امام رضا(ع) منتقل شدند. 

رئیس اداره حوادث و مدیریت بحران دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: تنها ۶ نفر از این تعداد در حال حاضر تحت مراقبت پزشکی هستند و مابقی افراد مرخص شده اند.

 شهرام طاهرزاده اظهارکرد: ساعت ۱۱:۵۰ صبح امروز، طی تماس تلفنی مبنی بر بروز علائم مسمومیت در جمعی از شناگران یک مجتمع آبی، بلافاصله ۵ دستگاه آمبولانس به همراه ۱۴ نفر از کارشناسان مرکز حوادث و فوریت‌ها به محل اعزام شدند.

رئیس اداره حوادث و مدیریت بحران دانشگاه علوم پزشکی مشهد؛ اظهار کرد: بر همین اساس، بیمارستان امام رضا(ع) به‌عنوان مرکز درمانی هدف انتخاب شده است و این مرکز نیز در حالت آماده‌باش هستند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مسمومیت 27زن مشهدی دریک استخر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..