تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چند ایده خلاقانه برای چیدن قاب عکس روی دیوار منزل + تصاویر

اگر می خواهید به نحو زیبایی قاب عکس ها را بر روی دیوار بچینید و باید نحوه بهترین چیدمان را بدانید. در این مطلب اصول چیدمان قاب عکس بر روی دیوار را به شما می گوییم.

چیدن قاب عکس های زیبا روی دیوار به روش های مختلف

یکی از نکات مهم در دکوراسیون منزل، نظم و هماهنگی بین المان ها اجزای دکوراسیون است مثلا رنگ، در نحوه چیدمان بسیار موثر است، اگر می خواهید یک مجموعه از قاب عکس ها را برای زیبایی به دیوار بچسبانید بهتر است با اصول و مدل های چیدن قاب عکس آشنا باشید.

فضاهایی مانند فضای نشیمن، اتاق خوابو راه پله ها فضای مناسبی برا چیدمان قاب عکس هستند و می توانید عکس های خانوادگی خود را بر روی دیوار بچینید و منظره ای زیبا و خاطره انگیز ایجاد کنید.

چیدن قاب عکس روی دیوار منزل

روش چیدن قاب عکس های زیبا روی دیوار

چند سالی می شود که چیدن قاب عکس بر روی دیوار خیلی طرفدار پیدا کرده است و افراد برای زیباتر شدن دکوراسیون منزل خود از این روش ایده می گیرند. برای چیدمان قاب عکس بر روی دیوار بهتر است از مدل قاب عکس های مختلف استفاده کنید مثلا هم از شکل مربع و هم مستطیل در انواع سایز می توانید استفاده کنید.

اگر به دنبال ایده های خلاقانه تر هستید می توانند قاب عکس ها را به شکل قلب بچینید، عکس های خانوادگی که به شکل قلب بر روی دیوار قرار داده می شوند خیلی نمای زیبایی دارند و دوست داشتنی هستند.

چیدن قاب عکس روی دیوار منزل

روش چیدن قاب عکس به زیباترین روش در دکوراسیون منزل

یکی از مکان های مناسب برای چیدن قاب عکس، فضای راه پله است و می توانید قاب عکس های کوچک و بزرگ را نامرتب بر روی دیوار بچینید و هنگام بالا و پایین رفتن از پله ها انها را تماشا کنید و از آن لذت ببرید.

چیدن قاب عکس روی دیوار منزل

چیدن قاب عکس روی فضای راه پله

چیدن قاب عکس روی دیوار منزل

انواع مدل چیدن قاب عکس روی دیوار

می توانید عکس های را بدون قاب عکس بر روی دیوار بچینید به این صورت که عکس ها همگی مربع و یک سایز باشند، مانند عکس زیر می توانید عکس ها را خیلی مرتب در کنار هم قرار بدهید.

چیدن قاب عکس روی دیوار منزل




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چند ایده خلاقانه برای چیدن قاب عکس روی دیوار منزل + تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..