تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حضور بیش از ۷ گروه خارجی در سیزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، جلال قلعه شاخانی در دیدار با فرماندار مریوان در جلسه هم اندیشی سیزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان با اشاره به ارسال ۵۲۷ طرح و ایده به دبیرخانه این جشنواره، گفت: ۸۷ طرح و ایده برگزیده در بخش آزاد و ۱۵ طرح نیز در بخش آئینی برای حضور در جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان معرفی شدند.
وی با بیان اینکه این دوره از جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان شاهد استقبال بینظیری از هنرمندان کشورمان با ارسال آثار خود به دبیرخانه این جشنواره بودیم، افزود: این میزان استقبال هنرمندان تئاتر خیابانی از جشنواره مریوان نشان از جایگاه و اهمیت این جشنواره دارد.
دبیر سیزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان، عنوان کرد: بعد از اتمام مهلت ارسال طرح‌های پذیرفته شده ۹۵ گروه، برای شرکت در این جشنواره اعلام آمادگی کردند.
قلعه شاخانی از آغاز کار بازبینی طرح‌ها و آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره خبر داد و گفت: با برنامه ریزی‌های انجام شده بایستی نتایج بازبینی تا ۲۲ مرداد مشخص و گروه‌های راه یافته به بخش پایانی جشنواره تا ۲۵ مرداد جاری معرفی شوند.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان همچنین از شرکت بیش از هفت گروه خارجی در سیزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان خبر داد و افزود: پنج چهره شاخص سینمایی و تلویزیونی کشور نیز در این دوره از جشنواره حضور خواهند یافت.
وی کلنگ زنی ساختمان پلاتو مریوان، رونمایی از پوستر جشنواره، راه اندازی کارناوال شادی در آیین افتتاحیه این جشنواره، نورافشانی و آتش بازی در شب افتتاحیه، دعوت خبرنگاران رسانه‌های خارجی و داخلی و بسیج کردن تمام امکانات شهرستان مریوان برای هر چه بهتر برگزار کردن این جشنواره را هم از جمله اقدامات در دست اجرای ستاد برگزاری سیزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان برشمرد.
قلعه شاخانی خاطر نشان کرد: سیزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان با هدف توسعه و ترویج تئاتر بیرونی و گسترش ارتباط سازنده تئاتر با مخاطبان و عموم شهروندان توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان و اداره کل هنر‌های نمایشی با همکاری انجمن هنر‌های نمایشی ایران و انجمن هنر‌های نمایشی استان کردستان برگزار می‌شود.
فرماندار مریوان نیز در این دیدار قول مساعد داد که مبلغ ۴۰۰ میلیون تومان از اعتبارات در اختیار فرمانداری این شهرستان را برای برگزاری هر چه بهتر سیزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان هزینه کند.
لازم به ذکر است، سیزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان از تاریخ ۱۰ لغایت ۱۴ شهریور ماه سال جاری در مریوان برگزار می‌شود.
 انتهای پیام/م

ارسال ۵۲۷ طرح و ایده به سیزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حضور بیش از ۷ گروه خارجی در سیزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..