تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برپایی نمایشگاهی ازآثار هنرمندان کارتونیست جهان درسنندج

 به گزارش خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،امین مرادی رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان گفت: سال گذشته به همت مرکز هنر‌های تجسمی حوزه هنری و گروه هنر‌های تجسمی روایت فتح مسابقه بین المللی کارتون، کاریکاتور و پوستر با عنوان "پایان یک داعش" برگزار شد که در آن ۸۷۰ هنرمند از ۶۴ کشور جهان با ارسال ۲۱۲۰ اثر حضور پیدا کردند.
وی افزود: در این مسابقه نیز هنرمندان کردستانی حضور پررنگی داشتند و آثار دو هنرمند کارتونیست کردستانی وحید رحیم بخش از شهرستان قروه و آزاد محمدی از سنندج به بخش نهایی و نمایشگاهی این جشنواره راه پیدا کردند.
رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان با اشاره به توانمندی بالای هنرمندان کارتونیست استان، تصریح کرد: از چند سال گذشته با توجه دادن به این هنر و تأسیس خانه کارتون و کاریکاتور حوزه هنری کردستان با مشارکت و حضور بسیار خوب هنرمندان توانمند در کنار کشف، جذب و پرورش استعداد‌های جوان شاهد روند رو به رشدی در این هنر بسیار مهم و تأثیرگذار در استان بوده ایم که حضور و موفقیت هنرمندان کارتونیست کردستانی در جشنواره‌های معتبر داخلی و خارجی مؤید این موضوع است.
وی خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه ۳۵ اثر برتر از ۳۵ هنرمند با آثار دو هنرمند توانمند کردستانی در محل گالری سوره پردیس سینمایی بهمن سنندج به نمایش درآمده و تا ۲۰ مرداد ماه در دو نوبت صبح و بعدازظهر آماده بازدید علاقمندان است.
نمایشگاه آثار هنری هنرمندان کارتونیست ۶۴ کشور جهان از ۱۶ تا ۲۰ مرداد ماه ۹۷ در گالری سوره پردیس سینمایی بهمن سنندج به نمایش عموم درآمد.
انتهای پیام/م

نمایش "پایان یک داعش" در سنندج



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برپایی نمایشگاهی ازآثار هنرمندان کارتونیست جهان درسنندج»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..