تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چهار پينگ‌پنگ باز قم برای كسب عناوين برتر در مسابقات تور ايرانی رقابت می کنند

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ محمد عموئیان رئيس هیأت تنيس روي‌ميز استان قم اظهار کرد: بازیکنان تیم منتخب تنیس روی‌میز قم در مسابقات تور ایرانی این رشته علی باقرزادگان، محمدجواد جباری، محمدحسن حبیبی و امیر حیدری هستند که در رده سنی نونهالان برای کسب عناوین برتر کشور با حریفان پیکار می‌کنند.

وی با اشاره به برگزاری این رقابت‌ها به میزبانی هیأت تنیس روی‌میز استان مرکزی، بیان کرد: مسابقات در شهر اراک به جریان دارد و در مجموع 122 پینگ‌پنگ باز از استان‌های مختلف کشور با یکدیگر رقابت می‌کنند، در حالی که روز نخست با عملکرد خوب نماینده قم همراه بود.

رئیس هیأت تنیس روی‌میز استان قم افزود: محمدحسن حبیبی ابتدا با کسب دو پیروزی در گروه خود رتبه نخست را کسب کرد، سپس در مرحله حذفی با دو برد ارزشمند برابر نمایندگان فارس و اصفهان مجوز حضور در جمع 16 نفر برتر تنیس روی‌میز کشور را به دست آورد.

وی عنوان کرد: حبیبی که در اردوی استعدادیابی این رشته نیز حضور داشته و یکی از چهره‌های آینده‌دار ما در تنیس روی‌میز به شمار می‌رود، در مرحله بعد با وجود قبول شکست مقابل نماینده گلستان و پیروزی برابر پینگ‌پنگ بازان آذربایجان شرقی، کردستان و آذربایجان غربی به برتری رسید و بدین‌ترتیب به جمع هشت نفر برتر کشور راه یافت.

عموئیان با بیان اینکه تک تک نفرات اعزامی تیم هیأت قم به این رقابت‌ها شایستگی کسب رتبه دارند، خاطرنشان کرد: حبیبی در مرحله بعد با محمدرضا نشاطی از تهران مسابقه می‌دهد، در مجموع این نتایج بیانگر پیشرفت روزافزون حبیبی است و این موفقیت را به وی مربیان این پینگ‌پنگ باز پرتوان آقایان نیکوروش و فتحی تبریک می‌گوییم.

وی در پایان از انتصاب دبیر جدید این هیأت ورزشی خبر داد و افزود: محمد مصباحی داور بین‌المللی تنیس روی‌میز قم به عنوان سمت دبیر هیأت منصوب شده است و امیدواریم با توجه به تعهد و تخصص و تجارب ارزنده وی در این رشته، گام‌های موثرتری برای پیشرفت برداریم.

انتهای پیام /ت

مصباحی دبير جديد تنيس روی ميز قم انتخاب شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چهار پينگ‌پنگ باز قم برای كسب عناوين برتر در مسابقات تور ايرانی رقابت می کنند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..