تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشف 59 کیلو گرم شیشه و پیش ساز شیشه در عملیات مشترک پلیس زنجان و ناجا

ساعت: 15:33 منتشر شده در مورخ: 1397/05/17 شناسه خبر: 1396070

فرمانده انتظامی استان از کشف بیش از 59 کیلو گرم شیشه و پیش ساز شیشه در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مخدر استان زنجان و ناجا خبر‌داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار علی آزادی  در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار کرد: در پی مبارزه قاطع پلیس با سوداگران مرگ ماموران مبارزه با مواد مخدر استان از حمل و قاچاق محموله سنگین مواد مخدر صنعتی مطلع شدند.

وی تصریح کرد: در بررسی‌های دقیق و تکمیلی ماموران، از توزیع یک محموله بزرگ مواد مخدر صنعتی در استان تهران مطلع و رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند‌.

فرمانده انتظامی استان زنجان به همکاری و تعامل مشترک ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان‌های زنجان و ناجا در این عملیات اشاره و تصریح کرد: در این عملیات از منزل متهمان 59 کیلو گرم شیشه، پیش ساز شیشه و دستگاه ترازوی دیجیتالی کشف و 3 متهم نیز در این زمینه دستگیر شد.

وی با اشاره به آثار مخرب مواد مخدر بیان کرد: بی‌شک احساس مسئولیت شهروندان در مبارزه با مواد مخدر و جلوگیری از قاچاق کالا و ارائه اطلاعات و اخبار پیرامون این معضل اجتماعی به مرکز فوریت های پلیس می‌تواند گام موثری در برخورد با قاچاقچیان و سوداگران مرگ باشد.

کشف بیش از 28 هزار لیتر سوخت قاچاق در زنجان

فرمانده انتظامی استان زنجان از شناسایی و توقف محموله سوخت قاچاق توسط ماموران پلیس آگاهی خبر داد و گفت: این محموله 28 هزار و 500 لیتر سوخت قاچاق بود که کشف شد.

وی عنوان کرد: در راستای مبارزه با قاچاق و حفظ و حراست از سرمایه های ملی ماموران پلیس آگاهی از حمل یک محموله سوخت قاچاق توسط یک دستگاه کامیون کشنده تانکردار مطلع شدند.

سردار آزادی افزود: با این اطلاع تیمی از ماموران پلیس آگاهی استان زنجان، با رعایت نکات انتظامی و ایمنی و علائم هشدار دهنده این خودور را در اتوبان زنجان - قزوین متوقف کردند. این مقام مسئول با اعلام اینکه در بازرسی از این خودرو 28 هزارو 500 لیتر سوخت قاچاق کشف شد تصریح کرد :متهم به هویت معلوم دستگیر و اقدامات قانونی صورت گرفته است .

فرمانده انتظامی استان زنجان از همشهریان خواست در صورت اطلاع از فعالیت های قاچاقچیان سوخت،مراتب را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشف 59 کیلو گرم شیشه و پیش ساز شیشه در عملیات مشترک پلیس زنجان و ناجا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..