تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برخورد کامیون با سواری پژو در زنجان یک کشته برجا گذاشت

ساعت: 16:38 منتشر شده در مورخ: 1397/05/16 شناسه خبر: 1395727

رئیس پلیس راه استان زنجان با اشاره به حادثه رانندگی در استان زنجان گفت: برخورد کامیون با پژو در زنجان یک کشته برجا گذاشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی اصغر شیرمحمدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به دلیل بودجهی به قوانین راهنمایی و رانندگی شاهد این نوع حوادث ناگوار در محورهای استان زنجان هستیم اظهار کرد: عجله لحظه‌ای در رانندگی منجر به وقوع حوادث جبران ناپذیر و در نهایت عزادار شدن یک یا چند خانواده می‌شود.

وی با اشاره به حادثه خونین در یکی از محورهای استان زنجان خبرداد و افزود: در این حادثه یک دستگاه کامیون با یک دستگاه پژو برخورد کرد که راننده پژو به دلیل جراحات وارده در دم جان خود را از دست داد.

رئیس پلیس راه استان زنجان تصریح کرد: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره تصادف در محور زنجان- قزوین نرسیده به روستای قروه‌، بلافاصله ماموران جهت بررسی در محل حادثه حاضر شد.

وی با اعلام اینکه علت این حادثه به علت انحراف به چپ ازخط وسط ازجانب راننده پژو206اعلام شد به رانندگان توصیه کرد: با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی از بروز حوادث تلخ جلوگیری کنند.

شیرمحمدی افزود: بارها رعایت قوانین رانندگی از طریق رسانه‌ها برای مردم گفته می‌شود ولی بار این وجود برخی‌ها اصلا توجه ندارند و با عدم رعایت قوانین این نوع حوادث را ایجاد می‌کنند.

وی بیان کرد: علت بیشتر تصادفات در استان زنجان خواب آلودگی و انحراف به چپ اتفاق می‌افتد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برخورد کامیون با سواری پژو در زنجان یک کشته برجا گذاشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..