تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نقش تاثیرگذار اصحاب رسانه در تثبیت رشادت‌های رزمندگان/ امروز وظیفه مقابله با عملیات روانی دشمن بر عهده رسانه است

ساعت: 15:41 منتشر شده در مورخ: 1397/05/17 شناسه خبر: 1396027

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی با اشاره به نقش تاثیرگذار و ماندگار اصحاب رسانه در تثبیت رشادت‌های رزمندگان، گفت: امروز وظیفه مقابله با هجمه عملیات روانی دشمن بر عهده رسانه‌‌ها است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز،  سردار سرتیپ دوم پاسدار حبیب شهسواری صبح امروز در نشست گرامیداشت روز خبرنگار و تجلیل از اصحاب رسانه استان، اظهار داشت: خبرنگاران در جامعه ما جایگاه شایسته‌ای را به خود اختصاص داده اند که این امر نشان دهنده جایگاه ویژه خبر و خبرنگاری است.

وی، افزود: خاصیت خبر این است که باعث بهبود شرایط شده و موجبات تقویت جامعه را فراهم سازد.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی، سرعت در تصمیم‌گیری و حق‌گویی را لازمه انجام درست ماموریت‌های خبرنگاران دانست و گفت: حق گویی، حق محوری و حق طلبی ویژگی خبرنگار است و باید در این مسیر با تمام توان قدم بردارید.

وی، ابراز داشت: نقش خبرنگار و اصحاب رسانه در دوران دفاع مقدس به خوبی نمایان است و همه مسئولین و رزمندگان به نقش تاثیرگذار اصحاب رسانه در ثتبیت رشادت‌ها معتقد هستند.

سردار شهسواری، با اشاره به تلاش دشمن در حوزه متزلزل کردن ایمان مردم، خاطرنشان کرد: اینکه امروز دشمن به عملیات روانی روی آورده امری است که توسط خبرنگاران به‌عنوان افسران جنگ نرم شناسایی شده و باید در برابر این گونه تهدیدات روش درست از سوی این فعالان اتخاذ شود.

وی، با تاکید بر لزوم نگاه خوشبینانه توسط اصحاب رسانه به رفتار مسئولین، بیان داشت: باید حقایق را آن‌گونه که هست برای مردم بیان کنیم و روحیه امید و شادمانی را در میان مردم و عموم اقشار جامعه ایجاد کنیم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نقش تاثیرگذار اصحاب رسانه در تثبیت رشادت‌های رزمندگان/ امروز وظیفه مقابله با عملیات روانی دشمن بر عهده رسانه است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..