تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انتقاد از سفر به ژاپن، کار دست صدیق‌جمال داد!/ محمدزاده: تمام حرف‌هایم را در دادگاه می‌زنم

ساعت: 15:38 منتشر شده در مورخ: 1397/05/17 شناسه خبر: 1396082

تنش‌ها میان محمدزاده و یعقوب صدیق جمال بالا گرفته و او هر روز در صفحات شخصی‌اش مطالبی را با محوریت ژاپن منتشر می‌کند، کارگردان تبریزی امروز نیز نوشت

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج: اوایل هفته جاری استوری یکی از کارگردانان نام‌آشنا برای اهالی هنر تبریز در صفحه اینستاگرام خود خبرساز شد. یعقوب صدیق جمال از شکایت عضو شورای شهر تبریز به‌خاطر نقد سفر به ژاپن خبر داد و در ادامه نیز با انتشار مطلبی که رئیس شورای شهر تبریز را خطاب قرار می‌داد، نوشت: «همانگونه که استحضار دارید دو تن از اعضاء محترم شورای شهر تبریز به همراه چند نفر دیگر(مترجم و همراه) ضمن سفر به کشور ژاپن، دیدارها و برنامه‌هایی را انجام داده و ظاهراً تبریز را در لیگ شهرهای تاریخی جهان به ثبت رسانده‌اند.

اما متاسفانه تا تاریخ نگارش این نامه، هیچ توضیح و روشنگری در خصوص نحوه انتخاب این دو عضو شورا، تخصص‌های مرتبط ویژه‌شان با موضوع، تحصیلات مرتبط، بازخوردها و نتایج سفر و محل تخصیص و پرداخت این هزینه‌ها نشده است».

صدیق‌جمال در این نامه‌ی خود از عدم انتشار لیست کامل افراد اعزامی به این مسافرت انتقاد و از شکور اکبرنژاد خواسته بود در رابطه با هزینه‌های مربوط به اخذ ویزا، بلیت هواپیما، اقامت در هتل، قیمت هدایا و جزئیات سفر به شهرهای ژاپن شفاف‌سازی کند.

در گفت‌وگویی که آناج با این کارگردان تبریزی داشت، او از احضار خود به پلیس فتا خبر داد و در تشریح جزئیات ماجرا اظهار کرد: به دنبال نقد سفر اعضاء شورا به ژاپن، ما بنده تماس گرفتند و آقای "م" از شما شکایت کرده‌اند اما وقتی مراجعه کردم دیدم "م.م" شکایت کرده است.

وی با تاکید بر اینکه از شفاف‌سازی خرسند است، ابراز داشت: به‌عنوان جزئی از تئاتر علاقه‌مندم درباره مسایل مربوط به شهر و حوزه فرهنگ شفاف‌سازی شود، سفر اعضاء شورا به ژاپن لاپوشانی شد و قرار بر این نبود رسانه‌ای گردد اما با فشار منتقدان مجبور به ارائه گزارش 31 صفحه‌ای خنده‌دار شدند.

صدیق‌جمال با اعلام اینکه در این گزارش 31 صفحه‌ای به معرفی کشور ژاپن پرداخت شده که با جست‌وجویی ساده در اینترنت می‌توان نمونه آن را یافت، تصریح کرد: شهرداری متولی ارائه خدمات است و بیش از 2 سال به پیمانکاران فرهنگی و هنری بدهکارند، در این وضعیت سفر به ژاپن چه ضرورتی دارد؟

وی با طرح این سوال که دو عضو شورای شهر حاضر در ژاپن در حوزه زلزله چه تخصصی داشته‌اند، خاطرنشان ساخت: قرار بود شهردار و معاون متخصص این حوزه نیز به ژاپن بروند ولی با مخالفت شورا آنان از این سفر بازماندند، حالا برایمان معلوم نیست با چه هدفی و به چه علت اعضاء غیرتخصصی این شورا به ژاپن رفتند؟!

این فعال فرهنگی تبریز با تاکید بر اینکه انتظاراتی که از لیست امید داشتیم برآورده نشد، تصریح کرد: متاسفانه در بین اعضاء این جناح دغدغه‌مندی وجود ندارد که پیگیر چنین مسایلی شود، برای نمونه یکی از اعضاء در توجیه سفر همکارانش به ژاپن می‌گوید 70 میلیون که عددی نیست! اما من می‌گویم 70 میلیون حقوق 70 کارگر است.

بعد از شنیدن صحبت‌های این کارگردان تبریزی سراغ محرم محمدزاده، عضو شورای شهر تبریز و یکی از مسافران اخیر ژاپن را گرفتیم تا چراییِ شکایت از یعقوب صدیق‌جمال را تشریح کند اما محمدزاده ترجیح داد در این‌باره مصاحبه‌ای نداشته باشد.

عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر تبریز با بیان اینکه تمام حرف‌های خود را در دادگاه زده و بعداً جزئیات آن را در اختیار رسانه‌ها قرار خواهد داد، متذکر شد: بنده نماینده مردم تبریزم، نماینده فردی خاص نیستم که دنبال کارهای او باشم، اجازه دهید تا وقت دادگاه فرا برسد.

آنطور که از صحبت‌‌های این دو طرفِ منازعه پیداست، شاید در روزهای آتی بیشتر درباره حواشی سفر به ژاپن و حرف‌هایی که محمدزاده به روز دادگاه موکول کرده است، بشنویم.

گزارش از: مجید قنبرزاده

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انتقاد از سفر به ژاپن، کار دست صدیق‌جمال داد!/ محمدزاده: تمام حرف‌هایم را در دادگاه می‌زنم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..