تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هدف دشمن برهم زدن مقاومت ملت ایران است/ چادرخواهران رنگین تر از خون شهدا

ساعت: 10:45 منتشر شده در مورخ: 1397/05/17 شناسه خبر: 1395907

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: امروز دشمن خود را به آب و آتش می زند تا ضربه های خود را به اسلام و رزمندگان اسلام بزند، در واقع هدف دشمن برهم زدن مقاومت و اقتدار ملت ایران است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از سبلان‌ما، سردار سرتیپ دوم پاسدار جلیل بابازاده شامگاه روز سه شنبه در مراسم یادواره شهدای حوزه مقاومت ۷ بسیج خواهران شهرک کوثر اردبیل که به همت ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اردبیل در مسجد امام حسن مجتبی (ع) شهرک ۵ آذر اردبیل برگزار شد، اظهارداشت: مادران ما امروز باید با الگو گرفتن از راه شهدا و راه واقعه عاشورا فرزندان خود را تربیت کنند.

 

بابازاده با اشاره به مقاومت حضرت زینب (س) در روزهای سخت عاشورا و تحمل این بانوی قهرمان نینوا خاطرنشان کرد: اگر مادران ما هم بتوانند صبر و استقامت این قهرمان کربلا را به فرزندان خود بیاموزند امروز فرزندان ما در برابر توطئه های دشمنان زود تسلیم نمی شوند.

 

وی با بیان اینکه اگر مقاومت و ایستادگی را با صبر، تحمل و استقامت در برابر توطئه های دشمن  را خوب یاد بگیریم و از شهدای اسلام الگو بگیریم برای همیشه در مقابل توطئه های دشمن بیمه می شویم ، افزود: امروز دشمن با هر راه و روشی به دنبال ضربه زدن به اسلام، خون شهدا، اقتدار ملت و پیشرفت فرزندان این مرز و بوم است.

 

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل خطاب به مادران و خواهران مبنی بر اینکه با تربیت صالح فرزندان خود ارزش خون شهدا را برای آیندگان و خاک وطن حفظ کنید، تاکید کرد: از شما مادران و خواهران که چاردرهایتان رنگیتر از خون شهدا است می خواهم با ترویج فرهنگ حجاب در جامعه و حفظ حجاب خود به خون ۲۳۰ هزار شهدای جدید کشور، خون شهدای رزمندگان اسلام و خون شهید مدافع حرم شهید دهقانی نیای ها ارزش قائل شوید و نگذارید خون این عزیزان پایمال شود.

 

سردار بابازاده بیان کرد: خانواده ها فرزندان خود را نسبت به موضوع انقلاب اسلامی،جنگ تحمیلی، شهدای مدافعین حرم و شناخت دشمنان اسلام روشنگری کنند.

 

وی با اشاره به اینکه حضرت زینب (س) منزل به منزل و وجب به وجب در کنار برادرش پیراهن خونین امام حسین (ع) به دست گرفت تا اسلام را زنده نگه دارد، افزود: اگر قیام امام حسین (ع) نبود و اگر نبود انقلابیگری حضرت زینب (س)، کربلا در کربلا می ماند.

 

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل تصریح کرد: مادران ما هم امروز باید با الگو گرفتن راه و منش حضرت زینب (س) خانه به خانه، مدرسه به مدرسه با بودن در کنار فرزندان خود و تربیت صحیح فرزندان از خون شهدای عزیز اسلام دفاع کنند.

 

سردار بابازاده بیان کرد: رساندن پیام شهدا، رزمندگان اسلام، خون شهدا و رهبری معظم له انقلاب اسلامی به گوش کودکان و نوجوانان امروزی همان رساندن پیام به گوش آیندگان و درنهایت به گوش دشمنان اسلام است و باید در استمرار راه روش شهدا و ماموریت خطیر انقلاب اسلامی همگان کوشا باشیم.

 

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هدف دشمن برهم زدن مقاومت ملت ایران است/ چادرخواهران رنگین تر از خون شهدا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..