تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Bike Racing 2.2 – بازی موتورسواری اندروید

بازی موبایل Bike Racing شما را به دنیای موتورسواری می برد و می توانید رقابت های بسیار هیجان انگیزی را در بازی تجربه کنید. این بازی به شما این امکان را می دهد تا نهایت سرعت را تجربه کنید و با استفاده از قوانین فیزیک، بازی را تا انتها ادامه دهید. آدرنالین شما در این اثر بالا می رود و باید مطمئن باشید که یک اثر رقابتی تمام عیار، انتظار شما را می کشد. موتورها کیفیت بالایی دارند و می توانید زیبایی بازی را درک کنید. بدین ترتیب می توانید مسیرهای مسابقه را یک به یک تجربه کنید و به مهارت خوبی در کنترل موتور دست یابید.

با دانلود Bike Racing می توانید ترفندهای زیادی را در بازی به کار ببرید و در نهایت مهارت بزرگی روی موتورها داشته باشید. جهت حرکت موتورها حدس بزنید و در کنار دیگر موتورها، یک رقابت هیجان انگیز را تجربه کنید. بازی دارای صحنه های سه بعدی و بسیار زیبایی است و برای این منظور می توانید آهنگ های نابی را در حین رقابت ها داشته باشید. مسابقات در شهرهای مشهوری نظیر ایندیانا انجام می شود و می توانید زیبایی مسیرهای مسابقه را در هر مرحله مشاهده کنید.

Bike Racing 2.2 Apk + Mod

کاور-Bike-Racing

اسکرین-شات-Bike-Racing اسکرین-شات-Bike-Racing اسکرین-شات-Bike-Racing اطلاعات فایل رمز فایل

www.downloadha.com

رزرو مکان تبلیغاتی

اینجا محل تبلیغات شماست. برای رزرو، لطفا با ایمیل downloadha.help@gmail.com در ارتباط باشید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Bike Racing 2.2 – بازی موتورسواری اندروید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..