تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




احساس تعلق دانشجویان به هویت انقلابی بالاتر از میانگین جامعه است

احساس تعلق دانشجویان به هویت انقلابی بالاتر از میانگین جامعه استبه گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ منصور غلامی وزیر علوم در آیین تجلیل از دست اندرکاران برنامه‌های فرهنگی «راهیان نور، کنگره ملی شهدا و اربعین دانشگاهیان» اظهار کرد: براساس نظرسنجی‌های صورت گرفته، میزان اعتقادات دینی و احساس تعلق دانشجویان به هویت انقلابی و ملی از میانگین جامعه بالاتر است که این امر نشان دهنده توفیق برنامه‌های فرهنگی و معنوی دانشگاه‌ها در دست یابی به اهداف است.

وی با قدردانی از دست اندرکاران و عوامل اجرایی برنامه‌های فرهنگی، «راهیان نور، کنگره ملی شهدا و اربعین دانشگاهیان» گفت: این برنامه‌ها از شاخص‌ترین برنامه‌های فرهنگی دانشگاه‌ها هستند و باید با حمایت بیشتر تداوم یابند.

وزیر علوم افزود: در هرسال نسبت به سال گذشته آن، عظمت و شکوه این برنامه‌ها بیشتر شده و اثرگذاری آن‌ها بیشتر مشاهده می‌شود.

وی با اشاره به افزایش داوطلبان حضور در اردو‌های راهیان نور علیرغم فاصله زمانی با سال‌های دفاع مقدس گفت: با توجه به برنامه‌های تحصیلی دانشگاه‌ها فرصت کمی برای اجرای برنامه‌های فرهنگی مانند راهیان نور وجود دارد و این برنامه مهم در یک زمان فشرده و با آن عظمت برگزار می‌شود که قابل تحسین است.

غلامی انتقال پیام امام (ره)، شهدا و رهنمود‌های مقام معظم رهبری به دانشجویان را از آثار برنامه راهیان نور دانسته و آن را «بسیار ارزشمند» توصیف کرد.

وی با قدردانی از حمایت‌ها و پشتیبانی‌های دانشگاه‌های کشور به ویژه دانشگاه‌های غرب و جنوب کشور در برنامه‌های راهیان نور و اربعین دانشگاهیان گفت: خدمت به شرکت کنندگان در این برنامه‌ها همانند خدمت به زائران اماکن مقدسه ارزشمند است.

 برنامه ریزی های دقیق و کارشناسی در برگزاری برنامه های فرهنگی

غلامرضا غفاری، معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم نیز در این آیین گفت: عوامل اجرایی زیادی در فرآیند برگزاری برنامه های فرهنگی «راهیان نور، کنگره ملی شهدا و اربعین دانشگاهیان» زحمت کشیده اند و جلسه تجلیل امروز نمادین بوده و فقط از تعداد محدودی از این افراد تجلیل می شود.

وی با قدردانی از خدمات دانشگاه ها، سازمان بسیج دانشجویی و سایر دستگاه های اجرایی در برگزاری کنگره شهدای دانشجو، راهیان نور و اربعین، بر ضرورت برنامه ریزی های دقیق و کارشناسی شده برای برگزاری بهتر از گذشته این برنامه ها تاکید کرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «احساس تعلق دانشجویان به هویت انقلابی بالاتر از میانگین جامعه است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..