تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شیدا اسلامی مدیر روابط عمومی معاونت برون مرزی شد

شیدا اسلامی مدیر روابط عمومی معاونت برون مرزی شدبه گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد حسین رنجبران مدیرکل روابط عمومی صدا و سیما، شیدا اسلامی را به عنوان مدیر روابط عمومی در معاونت برون مرزی این سازمان منصوب کرد.

محمد حسین رنجبران در حکم انتصاب شیدا اسلامی، بر برنامه ریزی و زمینه سازی برای تحقق اهداف کلان سازمان، طراحی و تدوین برنامه‌ای دقیق برای تقویت تعامل با مخاطب، برنامه ریزی برای حضور موثرتر در فضای مجازی و اطلاع رسانی به موقع درباره فعالیت‌های شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی برون مرزی تاکید کرده است.

وی همچنین از تلاش‌های حسینی خبیر، که پیش از این مدیر روابط عمومی معاونت برون مرزی صدا و سیما بود قدردانی کرد.

شیدا اسلامی پیش از این مدیر روابط عمومی شبکه جهانی سحر، مشاور رئیس مرکز صبا و مشاور مدیر شبکه پرس تی وی بوده است.

انتهای پیام/

انتصاب شیدا اسلامی به سمت مدیر روابط عمومی معاونت برون مرزی صدا و سیما



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شیدا اسلامی مدیر روابط عمومی معاونت برون مرزی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..