تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیام مدیرعامل بیمه پارسیان به مناسبت روز خبرنگار

به مناسبت روز خبرنگار مدیرعامل بیمه پارسیان پیامی را صادر کردند.

به گزارش شمانیوز: بدون شک هر صنعت و فعالیتی برای معرفی خود به جامعه و ارایه تصویری مناسب از خود در میان مردم و مخاطبان نیاز به رسانه و ارتباط با رسانه ها دارد و در این راه زحمات اصلی بر دوش عزیزان خبرنگاری است که با عشق و علاقه، تمام توان، فکر و قلم خود را به کار میگیرند و پل ارتباطی هر صنعت و فعالیتی با مردم و جامعه هستند و در این راه متحمل سختی های فراوانی هستند که تنها عشق به کارشان و عشق به مردم است که توان مضاعفی را به آنها می بخشد.

اینجانب 17مرداد روز خبرنگار را به این عزیزان تبریک و تهنیت گفته و برای تمامی خبرنگاران علی الخصوص خبرنگاران فعال در حوزه صنعت بیمه قلمی استوار و سلامتی و سربلندی را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

هادی اویارحسین

نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه پارسیان




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیام مدیرعامل بیمه پارسیان به مناسبت روز خبرنگار»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..