تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جذب نخبگان لیگ ستارگان در نهادهای مالی

مدیرعامل شرکت بورس اوراق بهادار تهران، از جذب نخبگان و شرکت کنندگان مسابقات لیگ ستارگان بورس در نهادهای مالی بازار سرمایه خبر داد.  

حسن قالیباف اصل به خبرنگار پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا) گفت: خوشبختانه لیگ ستارگان بورس امسال وسیع تر از سال گذشته و با تعداد بیشتری از تیم ها آغاز شده است؛ امسال سال دوم برگزاری این رقابت هاست و با توجه به تجربه ای که در سال گذشته اندوخته شده، این رقابت ها بسیار پرشورتر در حال برگزاری است.

این مقام مسوول، فضای حاکم بر مسابقات لیگ ستارگان بورس را کاملا حرفه ای توصیف کرد و اظهار داشت: شرکت کنندگان در این رقابت ها با مفاهیم سرمایه گذاری، تحلیل های تکنیکال و فاندامنتال آشنایی دارند که اخبار مرتبط با بازار را هم دنبال می کنند و این تجربه خیلی خوبی برای دانشجویان است تا در محیط سرمایه گذاری و فضای بورس کشور قرار بگیرند و تجربه عملی کسب کنند.

وی توضیح داد: لیگ ستارگان، نوعی کارآموزی در محیط واقعی است که شرکت کنندگان در آن ظرفیت های ذهنی و تحلیلی خود در مقوله سرمایه گذاری را بالا می برند، قبول ریسک می کنند، ابهام می پذیرند و بر اساس آن بازده به دست می آورند.

قالیباف اصل ادامه داد: فضای لیگ ستارگان، فضای رقابتی و پرنشاطی است و این فرصتی که در اختیار شرکت کنندگان قرار گرفته، باعث می شود به بازار سرمایه علاقه مند شوند و این، هم برای جامعه دانشگاهی و هم بازار سرمایه اتفاق خوبی است.

مدیرعامل شرکت بورس اوراق بهادار تهران همچنین گفت: رقابت های فشرده و تنگاتنگ بین شرکت کنندگانی که اکثرا دانش آموخته رشته های مالی و مرتبط با بورس هستند به نهادهای مالی امکان می دهد آنهایی را که عملکرد بهتری دارند، جذب کنند. کما اینکه سال گذشته هم عمده شرکت کنندگان در نهادهای مالی بازار سرمایه جذب شدند.

قالیباف اصل با بیان اینکه لیگ ستارگان از باب آموزش و فرهنگ سازی و شناخت هم فرصت بسیار مناسبی را برای بازار سرمایه فراهم کرده است، اظهار داشت: جا دارد از حامیان مالی و معنوی این رویداد و همچنین دوستانی که این ایده جدید را پیاده سازی کردند، تشکر کنیم.

این مقام مسوول در ادامه این گفت و گو، فرهنگ سازی را یکی از ماموریت های اصلی شرکت بورس تهران دانست و گفت: نهادهای مختلفی کار فرهنگ سازی را در بازار سرمایه دنبال می کنند و در بورس تهران هم یکی از کارهای اصلی ما فرهنگ سازی است؛ این در حالی است که 22 تالار منطقه ای فعال هستند که یکی از وظایف اصلی این تالارها فرهنگ سازی است.

وی افزود: علاوه بر این مدیران تالارهای ما در دانشگاه ها و مدارس و صدا و سیما، حضور پیدا می کنند. از طرف دیگر، از مدارس و دانشگاه ها نیز مرتبا گروه هایی برای بازدید به تالار می آیند؛ لذا کار فرهنگ سازی دایما در بازار سرمایه انجام می شود.

قالیباف اصل در پایان خاطرنشان کرد: با این حال لیگ ستارگان هم یک ابزار و مکانسیم بسیار خوب است و این امکان را فراهم کرده تا کار فرهنگ سازی به روش جدید انجام شود و افراد، خودشان با سرمایه هایی که در اختیار می گیرند، ریسک بپذیرند و تصمیم بگیرند و حاصل تصمیمات خود را ببینند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جذب نخبگان لیگ ستارگان در نهادهای مالی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..