تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جلسه دایی و درودگر درباره وضعیت ترابی

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ جلسه کمیته تعیین وضعیت بازیکنان درباره شکایت باشگاه تراکتورسازی از مهدی ترابی و باشگاه سایپا روز گذشته برگزار شد و قرار است رای پرونده مهدی ترابی به زودی صادر شد. 

گفته می شود کمیته تعیین وضعیت به طرفین دعوا اعلام کرده است که با یکدیگر توافق کنند و گرنه این کمیته رای نهایی را صادر می کند. براین اساس جلسه ای امروز میان علی دایی سرمربی تیم سایپا و صادق درودگر مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی برگزار شد تا طرفین با مذاکره پرونده مهدی ترابی را حل کنند. 

پس از پایان جلسه هیچ یک از طرفین حاضر به پاسخگویی به خبرنگاران نشدند.

به هر حال باید دید پرونده مهدی ترابی با توافق 3 جانبه میان باشگاه های سایپا، تراکتورسازی و پرسپولیس حل می شود یا کمیته تعیین وضعیت بازیکنان رای نهایی را صادر می کند. 

بیشتر بخوانید: ادعای مدیرعامل تراکتورسازی درباره مهدی ترابی

انتهای پیام/ 

آخرین وضعیت پرونده  مهدی ترابی 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جلسه دایی و درودگر درباره وضعیت ترابی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..