تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انتقال دلفی به آیندهوون قطعی شد

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پس از درخشش یونس دلفی جوان در ترکیب استقلال خوزستان، تیم ملی جوانان و امید،  باشگاه های بشیکتاش ترکیه و پی اس وی آیندهوون در صدد جذب این بازیکن بودند اما باشگاه ترکیه ای در ابتدا از جذب بازیکن ایرانی صرف نظر کرد و حالا تیم هلندی، درخواست رسمی خود را برای جذب دلفی به باشگاه استقلال خوزستان ارسال کرده است.

ابتدا امیر سلطانی، مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان مخالف این انتقال بود اما اکنون مشکلات حل شده و یعقوب پیری، سرپرست آبی های دیار کارون در مورد انتقال دلفی به آیندهوون هلند می گوید: توافقات میان 2 باشگاه استقلال خوزستان و پی اس وی آیندهوون انجام شده و تنها دلفی باید به هلند برود تا در کارهای تست پزشکی و عقد قرارداد شرکت کند و مشکل خاصی وجود ندارد.

او افزود: نامه باشگاه هلندی به باشگاه ما رسیده و آنها درخواست کرده اند تا این بازیکن به کشورشان برود و موضوع انتقال انجام شود اما همانطور که در جریان هستید، این بازیکن اکنون در اردوی تیم ملی امید است و باید در اولین فرصت راهی هلند تا کارهای انتقال نهایی شود.

طبق اعلام منابع آگاه، برای انتقال دلفی به آیندهوون هلند، 7 میلیارد تومان پول به باشگاه آبی ها می رسد و این مبلغ می تواند بسیاری از مشکلات این تیم را حل کند. بازیکن جوان فوتبال ایران سابقه خوبی در لیگ برتر دارد و در مواقع حساس ستاره و گلزن تیم جنوبی فوتبال ایران به حساب می آمد.

بیشتر بخوانید: آخرین اخبار نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال ایران

انتهای پیام/

دلفی به هلند می رود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انتقال دلفی به آیندهوون قطعی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..