تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طرز تهیه کوکو ذرت سریع و خوشمزه

وب‌سایت دونفره: اگه شما هم عاشق ذرت باشید، این غذا مخصوص خود شماست، یک کوکو آسون و سریع که خیلی کرانچی و خوشمزست. فقط کافیه که این کوکوها با یک روغن سالم درست بشه اون وقت میشه یک غذای کاملا سالم و خوشمزه. امیدواریم که حتما این کوکو خوشمزه رو درست کنید و از طعمش لذت ببرید.

طرز تهیه کوکو ذرت سریع و خوشمزه
مواد لازم

آرد یک و نیم پیمانه آرد ذرت 2 قاشق سوپ خوری بکینگ پودر 2 قاشق چایی خوری نمک 1 قاشق چایی خوری فلفل نصف قاشق چایی خوری ذرت کنسرو شده 3 پیمانه پیازچه خرد شده 2 قاشق سوپ خوری فلفل هالوپینو خرد شده یک قاشق سوپ خوری (در صورت تمایل) شیر نصف پیمانه تخم مرغ دو عدد روغن سرخ کردنی

مراحل تهیه

1. همه ی مواد خشک؛ یعنی آرد، آرد ذرت، بکینگ پودر، نمک و فلفل رو داخل یک کاسه ریخته و با هم مخلوط کنید. اگه به جای کنسرو ذرت از ذرت تازه یا فریزری استفاده می کنید داخل مواد خشک یک قاشق هم شکر اضافه کنید.

طرز تهیه کوکو ذرت سریع و خوشمزه

ذرت، پیازچه خرد شده و فلفل هالوپینو رو به مواد خشک داخل کاسه اضافه کرده و با قاشق همه رو به خوبی با هم مخلوط کنید.

طرز تهیه کوکو ذرت سریع و خوشمزه

در یک ظرف جداگانه، تخم مرغ و شیر رو با هم مخلوط کرده و به خوبی هم بزنید. حالا مخلوط شیر و تخم مرغ رو روی باقی مواد کوکو بریزید و هم بزنید. مایه کوکو کمی غلیظ هست. بیش از حد هم نزنید همین که مواد با هم ترکیب بشن کافیه.

طرز تهیه کوکو ذرت سریع و خوشمزه

روغن رو داخل ماهیتابه بریزید. از ماهیتابه چدنی یا یک ماهیتابه نچسب استفاده کنید. وقتی که روغن به اندازه کافی داغ شد، از مایه کوکو با قاشق برداشته و داخل تابه بریزید، روی اون رو با قاشق صاف کنید. وقتی که یک طرف کوکو پخت و برشته شد اون رو برگردونید تا طرف دیگه هم برشته بشه.

طرز تهیه کوکو ذرت سریع و خوشمزه

بعد از سرخ شدن، کوکو ها رو از داخل تابه برداشته و روی دستمال کاغذی ای که اون رو داخل بشقاب گذاشتید، قرار بدید. اینجوری روغن اضافی کوکو ها جذب دستمال میشه.

طرز تهیه کوکو ذرت سریع و خوشمزه

این کوکو های خوشمزه رو در کنار گوجه و خیارشور یا یک سالاد فصل خوشمزه نوش جان کنید و از طعم لذیذ اون لذت ببرید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طرز تهیه کوکو ذرت سریع و خوشمزه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..