تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آنجلینا جولی از برد پیت شکایت کرد

آنجلینا جولی در شکایتی که به دادگاه برد، برد پیت را متهم کرد که در یکسال و نیم گذشته به تعهدات مالی خود در قبال شش فرزندشان آنچنان که باید عمل نکرده است.

به گزارش شمانیوز:  تقریباً دو سالی از جدایی پرسر و صدای آنجلینا جولی و برد پیت می‌گذرد اما به نظر می‌رسد که داستان این جدایی هنوز به پایان راه نرسیده است.
در تازه‌ترین رویداد مربوط به این جدایی آنجلینا جولی سه‌شنبه برد پیت را متهم کرد که در یکسال و نیم گذشته به تعهدات مالی خود در قبال شش فرزندشان آنچنان که باید و شاید عمل نکرده است.بر اساس شکایتی که آنجلینا جولی در این باره به دادگاه عالی لس‌آنجلس ارائه کرده است، این بازیگر و کارگردان سرشناس قصد دارد که برد پیت را مجبور به انجام تعهداتش کند.


آنجلینا جولی و برد پیت که در دوران زندگی مشترک خود مشهورترین زوج سینمای جهان بودند، شش فرزند دارند. مداکس ۱۷ ساله، پکس ۱۴ ساله، زهرا ۱۳ ساله، شیلو ۱۲ ساله و دوقلویی ۱۰ ساله به نام‌های ویوین و ناکس شش فرزند آن‌ها هستند.


این دو چهره سینمایی اکنون برنامه‌ پرکاری دارند. در حالی که جولی مشغول بازی در فیلم «مالفیسنت ۲» در لندن است، برد پیت در فیلم «روزی روزگاری در هالیوود» کنار دی‌کاپریو و مارگو رابی جلوی دوربین می‌رود.
وکلای برد پیت تا این زمان به ادعای آنجلینا جولی واکنش نشان نداده‌اند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آنجلینا جولی از برد پیت شکایت کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..