تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رسیدن به وزن ایده‌آل خود با ایستادن در مقابل آینه هوشمند +تصاویر

رسیدن به وزن ایده‌آل خود با ایستادن در مقابل آینه هوشمندبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مهندسین آزمایشگاه سن فرانسیسکو با طراحی آینه‌ای هوشمند توانستند چندین قابلیت همچون پرو مجازی لباس، پرو مجازی برخی جواهرات، تشخیص ابعاد و حرکات بدن را در آن تعبیه کنند، سک قابلیت مهمتر در آن وجود دارد که شما را به وزن ایده‌آلتان می‌رساند.

طراحان این آینه هوشمند اسکن سه بعدی موسوم به Naked همراه با یک سکوی چرخشی طراحی کرده‌اند که از طریق یک اپلیکیشن به گوشی‌های هوشمند متصل شده و مدل‌های سه بعدی از بدن فرد را تصویرسازی می‌کند. در برنامه زمانی متوالی تغییرات بدن توسط الگوریتم مدل‌ها مقایسه و بررسی می‌شود.

سیستم آینه هوشمند شامل سه قسمت است که اولین بخش از آن داشتن سه حسگر قوی بنام Intel Real Sense است که در آن تعبیه شده و تمامی اشیاء را به شکل سه بعدی اسکن می‌کند. وجود یک لیزر همگرا درون این آینه به کاربر کمک می‌کند تا ژست صحیحی در مقابل آینه داشته باشد و همچنین وجود یک پردازنده لپ‌تاب که به طور تقریبی در هر اسکن 4 گیگابایت اطلاعات را پردازش کرده و آن را به یک مدل قابل استفاده برای دستگاه تبدیل می‌کند.

قسمت دوم، یک سکوی چرخشی مانند ترازو است که قابل استفاده بر روی زمین سخت، فرش و موکت است. این سکو دارای یک باتری داخلی است که قابل شارژ است و آینه را شارژ می‌کند.

کاربر روی آن می‌ایستد، ژست متناسب با الگوی تعیین شده از سوی آینه را می‌گیرد و سپس به آرامی به مدت 15 ثانیه چرخانده می‌شود و آینه هر اینچ از بدن وی را اسکن می‌کند. در واقع از لحاظ فنی، یک دهم اینچ به یک دهم اینچ بدن را اسکن می‌کند و اینگونه اسکن با کیفیت بالا را ممکن می‌کند. این آینه هوشمند که از طریق وای-فای یا بلوتوث، داده‌ها را منتقل می‌کند، قابلیت این را نیز دارد که با کمک اپلیکیشن Naked اندازه دور گردن، شانه‌ها، قفسه سینه، بازو، شکم و ماهیچه ساق پا را از نظر درصد چربی بدن، وزن خالص، حجم چربی و وزن کلی محاسبه کند. این اندازه‌گیری می‌تواند برای ایجاد یک مجموعه متناسب با توجه به معیارهای ارزیابی سلامت کلی بدن و پیشرفت در جهت داشتن تناسب اندام مورد استفاده قرار گیرد. این دستگاه هنگام عرضه اولیه خود 1395 دلار، قیمت خواهد داشت.

رسیدن به وزن ایده‌آل خود با ایستادن در مقابل آینه هوشمند

رسیدن به وزن ایده‌آل خود با ایستادن در مقابل آینه هوشمند

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رسیدن به وزن ایده‌آل خود با ایستادن در مقابل آینه هوشمند +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..