تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خانم بازیگر بخاطر ازدواج از بازی در فیلم انصراف داد (عکس)

خانم بازیگر بخاطر ازدواج از بازی در فیلم انصراف داد

به گزارش ایران ناز خاتم سوپر استار سینما بخاطر ازدواج از بازی در یک فیلم انصراف داد ! چوپرا بازیگر زن هندی زیبا و مشهور از بازی در پروژه گران‌قیمت “بهارات” کناره گیری کرد

با وجود کناره‌گیری پریانکا چوپرا از پروژه حماسی و گرانقیمت «بهارات»، کار تولید آن بدون وقفه ادامه خواهد یافت. اما علی‌عباس ظفر کارگردان فیلم، از این بازیگر به خاطر اقدام غیرحرفه‌ای و غیراخلاقی‌اش گله و شکایت کرد.

خانم بازیگر بخاطر ازدواج از بازی در فیلم انصراف داد (عکس)

چوپرا که بشدت علاقه‌مند بازی در این اکشن تاریخی بود و برای حضور در آن خودش را به آب و آتش زد، به دلیل ازدواج از بازی در فیلم کناره گرفت.

سلمان خان همبازی او این حرکت را نکوهش نکرده است اما کارگردان فیلم در این رابطه موضعگیری رسمی کرده است. رسانه‌ها می‌نویسند چوپرا با این اقدام خود، آینده حرفه‌ای‌اش را به خطر انداخته و در آینده تهیه‌کنندگان و فیلمسازان با ترس و تردید سراغ او خواهند رفت اما به نظر می‌رسد بازیگر مطرح بالیوودی که این روزها مشغول آماده کردن مراسم عروسی‌اش است، توجهی به این‌گونه اظهارنظرها نمی‌کند.

پریانکا چوپرا و نیک جوناس,پریانکا چوپرا و همسرش نیک جوناس,پریانکا چوپرا,سینمای بالیوود,هنرپیشه هندی,چوپرا,بریانکا پریانکا چوپرا و همسرش نیک جوناس تاران آدارش، تحلیلگر سرشناس بالیوودی عقیده دارد خود چوپرا نمی‌داند و متوجه نیست که با این کار خود، همه را در صنعت سینمای هند نسبت به خود بدبین کرده است.

عوامل سازنده بهارات گفته‌اند کاترینا کیف جایگزین چوپرا شده است. نام ژاکلین فرناندز و دیپیکا پاداکونه هم در این ارتباط شنیده می‌شد.

فیلمنامه بهارات با نگاهی به فیلم معروف کره‌ای «شعری برای پدرم» نوشته شده است. سایت بالیوود هنگاما می‌گوید سلمان بشدت شیفته این فیلم شده بود و پیشنهاد تولید نسخه هندی آن را به علی‌عباس ظفر داد.

خانم بازیگر بخاطر ازدواج از بازی در فیلم انصراف داد (عکس)




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خانم بازیگر بخاطر ازدواج از بازی در فیلم انصراف داد (عکس)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..