تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بیشترین دعوا و نزاع‌های خیابانی مربوط به کدام استان‌هاست؟ +اینفوگرافی

بیشترین دعوا و نزاع های خیابانی مربوط به کدام استان‌هاست؟ +اینفوگرافیبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بنا به اعلام سازمان پزشکی قانونی کشور؛ در بهار امسال 146 هزار و 499 نفر در پی صدمات ناشی از نزاع به مراکز پزشکی قانونی مراجعه کردند که از این تعداد 99 هزار و 90 نفر مرد و 47 هزار و 409 نفر زن بودند.

آمار مراجعین نزاع در سه ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل با افزایش دو دهم درصدی مواجه بود. در سه ماهه اول سال گذشته 146 هزار و 177 مصدوم نزاع به مراکز پزشکی قانونی مراجعه کرده بودند.

در بهار امسال همچنین استان های تهران با 25 هزار و پنج، خراسان رضوی با 12 هزار و 407، اصفهان با 10 هزار و 630 نفر بیشترین و استان های ایلام با 785، خراسان جنوبی با 956 و بوشهر با یکهزار و 214 نفر کمترین آمار مراجعین را داشته است.

درادامه می توانید اینفوگرافی آمار نزاع را مشاهده کنید :

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بیشترین دعوا و نزاع‌های خیابانی مربوط به کدام استان‌هاست؟ +اینفوگرافی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..