تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




یک تابستان دانشجویی مفید! +پوستر

کانال ریحانه منتشر کرد:

ریحانهبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ کانال ریحانه که یکی از کانالهای وابسته به دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب است، با ارائه مطلبی کوتاه، برخی راهکارهای ارتقای دوره‌ی فراغت یک دانشجو در تابستان را منتشر کرد که در ادامه می‌بینید.

اگر دانشجو هستید، احتمالا همه پروژه‌های ترم قبل خود را تحویل داده‌اید و برای یک استراحت تابستانی، راهی خانه شده‌اید؛ اما لحظه‌ها در ایام مغتنم جوانی منتظر شما نمی‌مانند و شاید بهتر است برنامه‌ی مفیدتری را برای تابستان داشته باشید. ما راهکارهایی برای ارتقای این دوره‌ی فراغت شما داریم:

یک تابستان دانشجویی مفید!
برای شغل ‌آینده‌تان رزومه‌سازی کنید
سوابق شما که مجموعه‌ای از عملکردها و مهارت‌های شماست، در انتخاب‌تان برای ادامه تحصیل و شغل موثر است. دوره تابستان فرصت خوبی‌ست که با انتخاب یک مهارت موثر در رشته‌تان، گزینه‌ای را به سابقه خود اضافه کنید. همینطور می توانید در دوره کارورزی و دوره‌های علمی مجازی یا حضوری دانشگاه‌ها و موسسات شرکت کنید.
زمان کتابهای نخوانده است!
کتابها چه علمی و چه مرتبط با علایق آزاد، دنیای انسان را وسیع می کنند و امکان های جدید را به شما نشان می دهند. برای حفظ بیشتر انگیزه می‌توانید قرارهای حضوری یا مجازی با دوستان‌تان را برای بحث روی کتابها بگذارید.
 در شبکه‌های مجازی مدیریت زمان داشته باشید
می توانید با راه اندازی یک وبلاگ، صفحه، سایت و یا وسیله دیگری در شبکه مجازی که با حوزه تحصیلی‌تان و دانش به روز آن مرتبط است، خودتان را به استفاده مفید از تلفن همراه عادت دهید. گوش دادن به کتابهای صوتی و یا خواندن کتابهای الکترونیکی نیز راه‌حل خوبی است.
کارهای داوطلبانه انجام بدهید
اردوهای جهادی، تدریس در مناطق محروم پایین شهر، فعالیت در سازمانهای مردم نهاد عام المنفعه و فعالیت فرهنگی در پایگاه‌ها و مساجد از جمله کارهایی‌ست که در طول تابستان با فراغ بال بیشتری می‌توان به آنها پرداخت.
دیدار با اقوام را احیا کنید
خصوصا اگر در شهر دیگری دانشجو هستید و در طول مدت تحصیل بخشی از نزدیکان خود را ندیده اید، مواهب صله رحم را در ذهن خود داشته باشید و مترصد فرصت‌هایی برای تجدید دیدار باشید.
مقداری پول دربیاورید!
شما می توانید یک شغل کوتاه با مدت فشرده برای خود دست و پا کنید و یک ذخیره مالی بسازید. این کار می تواند از طریق مشارکت در یک حیطه پژوهشی و در ارتباط با کارفرمایان مرتبط با رشته شما، یک پروژه عملیاتی در یک نهاد مرتبط، کار آزاد، و یا یک شغل خانگی موقت باشد.

ریحانه

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «یک تابستان دانشجویی مفید! +پوستر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..