تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Google Chrome: Fast & Secure 68.0.3440.91 – مرورگر وب گوگ

دانلود امروز 87+

آخرین آپدیت سه شنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۷

6

نسخه 68.0.3440.91

دوست داشتن 95

Chrome Browser – Google v68.0.3440.91 Final – جدیدترین و آخرین ورژن مرورگر معروف “گوگل کروم” اندروید
فایل های نصبی مختلف مخصوص دیوایس ها با اندروید های مختلف

Google Chrome – گوگل کروم اندروید از قدرتمندترین، محبوب ترین و بهترین اپلیکیشن های مرورگر وب برای سیستم عامل هاست می باشد که محصولی از کمپانی بزرگ گوگل است که در فارسروید قصد معرفی نسخه اندرویدی ان را حضور شما دارندگان گوشی ها و تبلت های اندرویدی را داریم ؛ این مرورگر وب تا به امروز بیش از 5 میلیارد بار (بله +5.000.000.000 بار) از گوگل پلی دریافت داشته و از پردانلودنرین نرم افزارهای موجود در گوگل پلی به شمار می رود! مرورگر گوگل کروم از شاخص های امنیتی مهمی برخوردار است که باعث می شود گوگل از این نظر آن را با مرورگر اپل، سافاری، موزیلا فایرفاکس و نسخه جدید اینترنت اکسپلورر مقایسه کند! مرورگر گوگل کروم دارای امنیت بالایی است و با آن قادر خواهید بود در اسمارت فون اندرویدی خود صفحات وب را با بالاترین سرعت و بهترین شکل ممکن مشاهده کنید و از وبگردی لذت ببرید. همانطور که در ابتدای توضیحات هم گفته شد، مرورگر گوگل کروم برای تمامی سیستم عامل های ویندوز، آندروید، ای او اس و … ارائه شده و توانسته نظر میلیون ها کاربر از سراسر جهان را به سمت خودش جلب نماید. زیبایی و امکانات Chrome Browser بدون شک ان را کم نظیر نموده است و اما حجم بالایش برای گوشی های ضعیف مشکل ساز است!

برخی از ویژگی های مرورگر وب Google Chrome اندروید :

محیط کاربری آسان و جذاب باز کردن تب به تعداد نامحدود امنيت بالا در محيط نا امن اينترنت محافظت از پسوردها و رمز هاي عبور خصوصي و امنيتي جلوگبري از خطرات احتمالي Spy-Ware ها سرعت بالا در بارگزاری صفحات وب رایگان بودن نرم افزار

جدیدترین و اخرین نسخه ی مرورگر وب معروف و عالی گوگل کروم را می توانید به صورت رایگان و با یک کلیک از فارسروید دانلود کنید ؛ شما قادر هستید متناسب با اندروید دستگاه خود جدیدترین و آخرین ورژن مرورگر وب کروم را برای دیوایس تان دانلود کرده و با نصب ان برروی دستگاهتان تجربه ای متفاوت از وبگردی را به ارمغان بیاورید ؛ ناگفته نماند که برنامه توانسته امتیاز 4.3 از 5.0 را نیز کسب نماید .

تغییرات نسخه ی v68.0.3440.91 :

* ویژگی های جدید + بهینه سازی و رفع مشکلات مختلف

Chrome Browser – Google




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Google Chrome: Fast & Secure 68.0.3440.91 – مرورگر وب گوگ»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..