تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خبرنگاران، طلایه داران خدمت به نظام خبر رسانی

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود گفت: خبرنگاران طلایه داران خدمت به نظام خبر رسانی در جمهوری اسلامی ایران هستند.

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، محمدکرم محمدی به مناسبت روز خبرنگار در پیامی روز خبرنگار را فرصتی برای یادآوری خدمات و تکریم خبرنگاران نامید و افزود: تلاش صادقانه خبرنگاران در سطوح مختلف بی شک ستودنی و قابل تقدیر است.
متن پیام معاون استاندار و فرماندار شهرستان شاهرود به شرح ذیل است:
جان نباشد جز خبر در آزمون
هرکه را افزون خبر جانش فزون
۱۷ مرداد ماه که به مناسبت شهادت شهید محمود صارمی، خبرنگار شهید خبرگزاری ایران (ایرنا) درتقویم جمهوری اسلامی" روز خبرنگار"نامگذاری شده است فرصتی برای یادآوری خدمات و تکریم خبرنگاران گرامی که تلاش صادقانه آنان در سطوح مختلف بی شک ستودنی و قابل تقدیر است.
خبرنگاران این طلایه داران خدمت به نظام خبررسانی در جمهوری اسلامی ایران همواره سعی بر آن داشته‌اند که با ایجاد جامعه‌ای متشکل از افراد مسئول در مقابل سرنوشت یکدیگر و نهاد‌های پاسخگو؛ آنچه را که عرضه می‌دارند ارزش انسانی به خود گیرد و استقرار مردم سالاری در هیات حقیقی خود را متجلی نماید.
خبرنگاران وجدان بیدار زمانه اند که همواره در متن جامعه زندگی می‌کنند و توسعه فرهنگی و فکری جامعه مرهون تلاش‌های شبانه روزی آنهاست.
اینجانب این روز شکوهمند را صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نموده و از تلاش‌های ارزشمندخبرنگاران و فعالان رسانه در عرصه انعکاس و اطلاع رسانی اخبار و خدمات و توفیقات نظام قدردانی نموده و دوام توفیقات این عزیزان را در راه خدمت به مردم ایران اسلامی پیروز آرزو می‌نمایم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خبرنگاران، طلایه داران خدمت به نظام خبر رسانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..