تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیش نویس طرح جامع رسانه ای آماده شده است/ هیچ پرونده ای در هئیت منصفه مطبوعات زنجان مطرح نشده است

ساعت: 11:05 منتشر شده در مورخ: 1397/05/16 شناسه خبر: 1395535

رئیس انجمن صنفی خبرنگاران استان زنجان گفت: در حال حاضر با رایزنی های انجام شده، پیش نویس طرح جامع رسانه ای و مطبوعاتی آماده شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا،رضا رحیم پور امروز در آئین نکوداشت روز خبرنگار انجمن صنفی خبرنگاران استان زنجان، اظهار داشت: انجمن صنفی خبرنگاران استان زنجان از سال گذشته تشکیل شده است تا خلاهای موجود در این زمینه را شناسایی و حل کنند.

وی با بیان اینکه این تشکل رسانه ای دارای شناسه ملی است، افزود: بیمه و مسائل رفاهی خبرنگاران استان از اولویت های این انجمن بود.

این مسئول بیان داشت: تسهیلات بانکی از سوی پست بانک استان به خبرنگاران ارائه شد و استقبال خوبی در این زمینه انجام شد.

رئیس انجمن صنفی خبرنگاران استان زنجان ادامه داد: امروزه تشکل های صنفی حرفه ای به صورت خودجوش مدیریت می شود که بنا داریم طرح جامع رسانه ای و مطبوعاتی همچون کانون وکلا و سازمان نظام مهندسی در روز خبرنگار سال گذشته ارائه شد.

رحیمپور افزود: پیش نویس این طرح آماده شده است که در صورت تصویب گام مهمی برای رفع مشکلات و تقویت جایگاه و امنیت شغلی خبرنگاران محسوب می شود.

مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران کلیوی استان زنجان نیز در ادامه این جلسه، اظهار داشت: این ساختمان در پنج طبقه به منظور ارائه خدمات به بیماران با کمک های مردمی احداث شده است.

 

*پیشگیری اولویت انجمن بیماران کلیوی است

طهماسبی ادامه داد: پیشگیری اولویت انجمن بیماران کلیوی است و به همین منظور این ساختمان با زیر بنای 4 هزار و 500 متر مربع در حوزه های آموزشی، پیشگیری و نشست های چند جانبه احداث شده است.

وی با بیان اینکه مرکز دیالیز این ساختمان نیز دارای 30 تخت است که 200 بیمار را زیر پوشش قرار می دهد،افزود: خدمات پاراکلینیکی نیز در طبقه زیرزمین این ساختمان به بیماران ارائه می شود.

این مسئول بیان داشت: بیماران کلیوی که وارد چرخه دیالیز می شوند تا آخر عمر نیازمند دستگاه های دیالیز هستند مگر تعداد اندکی که شرایط دریافت کلیه دارند.

"نصیری "رئیس شورای اسلامی شهر زنجان در ادامه این جلسه، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار به ویژه شهید صارمی،اظهار داشت:ظرفیت انجمن کلیوی برای مردم و بیماران کلیوی با همراهی خیرین آماده سازی شده است.

وی با بیان اینکه وظیفه و رسالت خبرنگاران بسیار سنگین است چرا که آگاه سازی و اطلاع رسانی انجام نشود، پیشرفتی در کارها حاصل نمی شود، افزود: خبرنگار دیدبانی است که همه مسائل را رصد می کند.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر زنجان در ادامه این جلسه اظهار داشت: خبرنگاران پا به پای مسئولان بوده و انصافا این مجموعه در استان زنجان جایگاه والایی دارند.

دادخواه ادامه داد: خبرنگاران قانع و کم در آمد، فعال و عاشق کار خود هستند.

 

*هیچ پرونده ای در هئیت منصفه مطبوعات زنجان مطرح نشده است

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان نیز در ادامه این جلسه،اظهار داشت: در حوزه مطبوعات هیچ پرونده ای در هئیت منصفه مطبوعات استان زنجان در دو سال گذشته مطرح نشده است.

قاسمی بر ضرورت استقبال از ایجاد تشکل های رسانه ای در استان تاکید کرد و گفت: امیدواریم بتوانیم جشنواره مطبوعاتی با حضور همه تشکل های صنفی برگزار کنیم.

وی ادامه داد: صندوق بیمه هنرمندان در حال حاضر سختگیری نمی کند اما متاسفانه آگاهی در این زمینه بسیار کم است.

 این مسئول با اشاره به الکترونیکی شدن فعالیت های وزارت ارشاد، گفت: ضروری است خبرنگاران تعامل بیشتری با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی داشته باشند.

"مسیح الله سلطانی" مدیرکل امور اجتماعی استانداری زنجان در ادامه این مراسم اظهار داشت: فعالیت های صنفی باید گسترده تر بوده و در همه ایام اجرایی شود.

وی گفت: دولت به تنهایی قادر به حل مشکلات نیست و اگر تشکل های صنفی و خیریه ها نباشد، بسیاری از فعالیت ها زمین می ماند.

 

*خبرنگاران در دریافت اطلاعات از سازمان ها مشکل دارند

"ادریس سالاری" مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری زنجان نیز در ادامه این جلسه، اظهار داشت: چند مسئله مهم در حوزه رسانه وجود دارد که مهمترین آن این است که خبرنگاران در زمینه ورود به سازمان ها و دریافت اطلاعات از سازمان ها مشکل دارند.

وی با بیان اینکه از مدیران و متولیان می خواهیم زمینه فعالیت حرفه ای خبرنگاران فراهم کنند،افزود: در چنین شرایطی فعالیت رسانه ای امکانپذیرتر خواهد بود.

این مسئول برضرورت حمایت های مادی سازمان ها از رسانه ها برای اقتصادی شدن مطبوعات تاکید کرد و گفت: چنین حمایت هایی می تواند گره های کوچک را از مسیر مدیران رسانه بردارد.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری زنجان برضرورت شفاف سازی تقسیم آگهی ها تاکید کرد و گفت: این موضوع یکی از دغدغه های خبرنگاران است که ضروری است حل شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیش نویس طرح جامع رسانه ای آماده شده است/ هیچ پرونده ای در هئیت منصفه مطبوعات زنجان مطرح نشده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..