تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




باور به پاسخگویی در ارکان بانک توسعه صادرات متبلور است

دکتر صالح آبادی در پیامی به مناسبت 17 مرداد و روز خبرنگار تصریح کرد: باور به پاسخگویی در ارکان بانک توسعه صادرات متبلور است.

به گزارش شمانیوز، متن پیام دکتر صالح آبادی به این شرح است:


خبرنگار محترم 
هفدهم مردادماه روز بزرگداشت مقام خبرنگار که روزی برای یادآوری "حق دانستن" و "دستیابی آزادانه به اطلاعات صحیح و مناسب" به آحاد مردم است، مبارک باد.
گرامیداشت این روز بهانه ای است برای تقدیر از کسانی که با مشقات فراوان، نگاشتن رخدادها و حقایقی را برعهده می گیرند که انتشار آنها متضمن توسعه و رشد جامعه است. دیده بانان سنگر آگاهی که با تنها سلاحشان یعنی قلم که خداوند به آن سوگند یاد کرده است، به نبرد با نابخردی و جهل پرداخته اند.
بی تردید باور به همراهی با خبرنگاران و پاسخگویی درست به پرسشها و دغدغه های ایشان در ارکان بانک توسعه صادرات متبلور بوده و این مهم درچارچوب رسالت سازمانی مجموعه که همانا رشد تجارت بین الملل و تامین مالی صادرکنندگان است، متجلی است.
دراین مسیر صعب اما متعالی برای فعالیت بالنده و مسئولانه شما اهالی رسانه، پشتیبان و همگام خواهیم بود.

                                                                                                                                        علی صالح آبادی
                                                                                                                           مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران

منبع: روابط عمومی بانک توسعه صادرات




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «باور به پاسخگویی در ارکان بانک توسعه صادرات متبلور است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..