تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نقش رسانه‌ها در مطالبه‌گری از مسئولان بسیار مهم و تاثیرگذار است

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: نقش رسانه‌ها در امیدوار کردن مردم و مطالبه‌گری از مسئولان بسیار مهم و تاثیرگذار است.

نقش رسانه‌ها در مطالبه‌گری از مسئولان بسیار مهم و تاثیرگذار استبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، سرهنگ کامران کریمی در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای رسانه و همچنین تبریک به مناسبت هفته خبرنگار اظهار داشت: نقش رسانه‌ها در امیدوار کردن مردم و مطالبه‌گری از مسئولان بسیار مهم و تاثیرگذار است.

وی با بیان اینکه رسالت خبرنگار، مطالبه‌گری از مسئولین است، گفت: بحث مطالبه‌گری مردم از مسئولین باید بیشتر به گوش مسئولین برسد و همچنین پاسخ مسئولین به مطالبات مردم باید به گوش مردم رسانده شود و این رسالتی است که بر عهده شما خبرنگاران است .

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند اظهار داشت: با مطالبه‌گری از مسئولان و بیان‌ پیشرفت‌ها، می‌توان یأس و نا امیدی را از بین برد و دشمنان انقلاب را ناامید کرد.

وی یادآور شد: خبرنگاران باید در معرفی شخصیت‌های بزرگ نظام، مقام معظم رهبری و حضرت امام(ره) تلاش کنند، همچنین باید از شهدای نهاوند، گروه ابوذر و داشته‌های پر افتخار این شهرستان بیشتر برای مردم بگویند .

کریمی در پایان از برگزاری آئین گرامیداشت شهدای رسانه در هفته خبرنگار خبر داد و گفت: دو مراسم غبارروبی مزار شهدا و دیدار با امام جمعه محترم شهرستان انجام شد و مراسم یادواره شهدای رسانه و شهدای وهمان نیز روز پنجشنبه در روستای وهمان برگزار خواهد شد .

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نقش رسانه‌ها در مطالبه‌گری از مسئولان بسیار مهم و تاثیرگذار است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..