تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عملیات اجرایی راه‌آهن همدان - ملایر آغاز شد

عملیات اجرایی احداث راه‌آهن همدان - ملایر با حضور عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی آغاز شد.


مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان گفت: طرح راه‌آهن همدان - ملایر به طول 75 کیلومتر با هدف کاهش مسیر ریلی تهران به مرز خسروی در 2 قطعه احداث می‌شود که قطعه نخست آن به طول 41/5 کیلومتر از ایستگاه راه‌آهن همدان آغاز و پس از عبور از ایستگاه‌های گل کهریز، طاسبندی و کهریز به ایستگاه ملایر منتهی می‌شود.
فرهاد فرزانه اضافه کرد: این مسیر در ادامه با عبور از شهرهای کنگاور، صحنه، کرمانشاه، اسلام‌آباد غرب، گیلان غرب و قصرشیرین در نهایت به مرز خسروی (مرز ایران و عراق) متصل می‌شود.
وی یادآوری کرد: ادامه خط یاد شده از طریق خانقین، بغداد، موصل، قامشلی، دیرالزور، رقه و حلب به بندر لاذقیه در دریای مدیترانه و اروپا ختم می‌شود.
فرزانه اعتبارات اجرای این طرح را 689 میلیارد ریال اعلام کرد.
 وزیر راه و شهرسازی در این مراسم گفت: با توجه به مسیر کوتاه 75 کیلومتری راه‌آهن همدان - ملایر، این طرح در سریع‌ترین زمان ممکن ساخته شده و به بهره‌برداری می‌رسد.
عباس آخوندی اظهار داشت: نمایندگان استان همدان باید تلاش بکنند که در بودجه سال 98 اعتبارات این طرح تامین شود.
مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه راه‌های کشور هم در این مراسم گفت: با احداث 919 کیلومتر خطوط ریلی در کشور، پنج مرکز استان به شبکه ریلی متصل می‌شود.
خیرالله خادمی در آئین آغاز عملیات اجرایی راه‌آهن همدان - ملایر اظهار داشت: با اجرای 540 کیلومتر ریل‌گذاری در سال جاری مراکز استان‌های گیلان، آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی به شبکه ریلی متصل می‌شوند.
نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح احداث راه‌آهن اسدآباد - کرمانشاه در پیوست لایحه بودجه سال 97 گنجانده شده است و عملیات ساخت آن به زودی آغاز می‌شود.
اکبر زنجبرزاده اظهار داشت: با اجرای این طرح، مسیر ریلی اسدآباد به عنوان میان مسیر همدان - سنندج به مسیر ریلی کرمانشاه متصل می‌شود.
عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در قانون بودجه سال 1397 اتصال خط ریلی اسدآباد به کرمانشاه به تصویب رسیده و 170 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای این طرح اختصاص یافته است.
رنجبرزاده همچنین به انجام مذاکرات اولیه برای اجرای طرح آزادراه اسدآباد ‌اشاره کرد و گفت: در صورت موافقت هیئت وزیران، کار مطالعاتی این طرح نیز شروع می‌شود.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عملیات اجرایی راه‌آهن همدان - ملایر آغاز شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..