تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رأی مثبت شورای شهر «وست هالیوود» به حذف ستاره جنجالی ترامپ در خیابان مشاهیر هالیوود

رأی مثبت شورای شهر «وست هالیوود» به حذف ستاره جنجالی ترامپ در خیابان مشاهیر هالیوودبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از پایگاه اینترنتی خبرگزاری اسپوتنیک، جان دورانف شهردار «وست هالیوود» در لس آنجلس واقع در ایالت کالیفرنیا، با انتشار یک پیام توییتری نوشت اعضای شورای شهر وست هالیوود متفق‌القول به حذف ستاره «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور آمریکا، در «پیاده‌روی مشاهیر هالیوود» رأی دادند.

اعضای این شورا با تصویب این قطعنامه پیشنهادی، از اتاق بازرگانی هالیوود که مدیریت پیاده‌روی مشاهیر هالیوود را بر عهده دارد، خواستند ستاره ترامپ را از این مکان حذف کند. پیش بینی می شود این شورا با ارسال نامه رسمی به اریک گارستی، شهردار لس آنجلس، شورای شهر لس آنجلس و اتاق بازرگانی هالیوود خواستار حذف ستاره ترامپ شود.

این در حالی است که بیانیه اتاق بازرگانی هالیوود حاکی از آن است که حذف این ستاره جنجالی غیرممکن است. در بیانیه اتاق بازرگانی هالیوود آمده است پس از اضافه شدن یک ستاره به پیاده روی مشاهیر، این ستاره جزئی از بافت تاریخی آنجا محسوب می شود و به همین دلیل است که تاکنون هیچ ستاره ای از این مکان حذف نشده است.

شورای شهر وست هالیوود پیش از رأی‌گیری در این باره اعلام کرد رفتارهای منزجرکننده چهل و پنجمین رئیس جمهور آمریکا با زنان و دیگر اقدامات او که با ارزش‌های وست هالیوود، منطقه، ایالت و حتی کل کشور مغایرت دارد، دلیل به رأی گذاشتن حذف ستاره ترامپ از خیابان مشاهیر هالیوود است. سیاست مهاجرتی دولت کنونی آمریکا، انکار تغییرات آب و هوایی و عدم توانایی رئیس جمهور آمریکا برای بازخواست روسیه به سبب «جرم‌هایی» که مرتکب شده، از دیگر دلایل اقدام شورای شهر وست هالیوود اعلام شده است. این ستاره سال 2007 میلادی به ترامپ اهدا شده بود.

در ادامه گزارش اسپوتنیک آمده است از زمان روی کار آمدن ترامپ، ستاره او در پیاده‌روی مشاهیر هالیوود چندین بار هدف حمله قرار گرفته است. این ستاره همچنین تاکنون دو بار نیز تخریب شده است. آخرین اقدام برای تخریب این ستاره جنجالی اواخر ماه گذشته میلادی صورت گرفت که طی آن فردی به نام «استین کلی» با کلنگ این ستاره یادبود را خرد کرد.

انتهای پیام/

درخواست شورای شهر وست هالیوود برای حذف ستاره ترامپ از پیاده‌روی مشاهیر هالیوود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رأی مثبت شورای شهر «وست هالیوود» به حذف ستاره جنجالی ترامپ در خیابان مشاهیر هالیوود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..