تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جشنواره نماز شمال و شمالغرب کشور در سه بخش برگزار می‌شود

ساعت: 15:43 منتشر شده در مورخ: 1397/05/16 شناسه خبر: 1395700

دبیر سازمان مردم نهاد انجمن مهر امید از برگزاری جشنواره نماز در سه بخش عکس، پوستر و دلنوشته توسط این انجمن خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سبلان‌ما، توحید مهدوی  امروز در مراسم رونمایی از پوستر جشنواره نماز اظهار داشت: این جشنواره در سطح شمال و شمالغرب کشور برگزار می شود و هنرمندان هفت استان اردبیل، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، زنجان، گیلان، مازندران و گلستان می توانند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

وی با اشاره به اینکه علاقمندان می توانند آثار خود را از طریق ایمیل به جشنواره ارسال کنند، تصریح کرد: هنرمندان می توانند آثار خود را همراه با فرم شرکت در جشنواره به آدرس ایمیل NgoMehreOmid@Gmail.Com ارسال کنند.

دبیر سازمان مردم نهاد انجمن مهر امید افزود: علاقمندان می توانند اطلاعات تکمیلی و فرم شرکت در جشنواره را از طریق کانال @NgoMehreOmid به دست آورند.

مدیر اجرایی جشنواره نماز با بیان اینکه در هر بخش از 3 نفر برتر با اهدای لوح و جوایزی تقدیر می شود، اظهار کرد: به نفرات اول هر بخش 400 هزار تومان، به نفرات دوم 350 هزار تومان و به نفرات سوم 300 هزار تومان جایزه نقدی اهدا خواهد شد.

مهدوی با اشاره به اینکه هر هنرمند در هر بخش حداکثر می تواند سه اثر ارسال کند، ادامه داد: آثار نباید قبلا در جشنواره و نمایشگاه شرکت یا در مجموعه آثار چاپ شده باشد.

وی با بیان اینکه آثار نباید کپی باشد و مسئولیت آن بر عهده فرد ارسال کننده است، افزود: دبیرخانه جشنواره در استفاده از آثار در نمایشگاه یا چاپ در مجموعه آثار مختار است.

دبیر سازمان مردم نهاد انجمن مهر امید با اشاره به اینکه دلنوشته ها حداکثر می توانند 200 کلمه باشند، اضافه کرد: دلنوشته ها باید در قالب فایل ورد و پوستر و عکس در اندازه 20*30 سانتی متر همراه با فرم شرکت در جشنواره به دبیرخانه ارسال شوند.

مهدوی با بیان اینکه جشنواره با مشارکت ادارات و نهادهای استان اردبیل برگزار می شود، گفت: در این جشنواره اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل، سازمان تبلیغات اسلامی استان، دفتر امور فرهنگی و اجتماعی استانداری، اداره کل دامپزشکی استان، شهرداری اردبیل، جمعیت هلال احمر استان، ستاد اقامه نماز استان، حوزه هنری اردبیل و هیات پزشکی و ورزشی استان مشارکت دارند.

مدیر اجرایی جشنواره نماز خاطر نشان کرد: آخرین مهلت ارسال آثار به این جشنواره 10 مهر ماه سالجاری بوده و 19 مهر ماه مراسم تجلیل از نفرات برتر برگزار خواهد شد.
 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جشنواره نماز شمال و شمالغرب کشور در سه بخش برگزار می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..