تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگ برنده اینتر؛ تمایل خودِ مودریچ به جدایی

ورزش سه: اینتر هنوز هم از انتقال لوکا مودریچ ناامید نشده و قصد دارد مقدمات انتقال ستاره 32 ساله کروات را فراهم سازد.

با بازگشت لوکا مودریچ از تعطیلات به مادرید، اخبار در مورد آینده او شدت گرفته و به نظر می رسد طی روزهای آتی تکلیف یکی از مهم ترین پرونده های نقل و انتقالات تابستانی مشخص خواهد شد.

برگ برنده اینتر؛ تمایل خود مودریچ به جدایی

طبق ادعای فابریتزیو رومانو خبرنگار کالچومرکاتو، خود لوکا مودریچ علاقمند به انتقال به اینتر بوده و امیدوار است بتواند فلورنتینو پرز را در این رابطه راضی کند. مودریچ می داند که نقشی کلیدی و محوری در پروژه اینتر خواهد داشت و چه از لحاظ مالی و چه جایگاه می تواند در تیم جدیدش نقش یک ستاره را ایفا کند.

همچنین گاتزتا مدعی شد وانیا بوسنیک، همسر لوکا مودریچ نقش مهمی در تمایل ستاره رئال مادرید به جدایی از رئال مادرید و انتخاب شهر میلان به عنوان مقصد بعدی زندگی دارد و علاقه این زوج، امید نهایی نراتزوری برای قطعی شدن این انتقال خواهد بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگ برنده اینتر؛ تمایل خودِ مودریچ به جدایی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..