تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




علائم سرطان پستانها، پیشگیری با مصرف فیبر

اگر می خواهید از شر سرطان سینه در امان بمانید توصیه می کنیم مصرف فیبر ها را فراموش نکنید و سعی کنید با استفاده از ان ها بدنتان را در برابر این سرطان خطرناک  مقاوم کنید.

رژیم غذایی سرشار از فیبر

زنان و دختران جوانی که رژیم غذایی سرشار از فیبر دارند، کمتر در خطر ابتلا به سرطان سینه قرار می‌گیرند.

محققان دانشگاه هاروارد متوجه شدند، کسانی که در اوایل جوانی فیبر بیش‌تری می‌خورند، به ویژه فیبر میوه و سبزیجات، 16 درصد کمتر در معرض ابتلا به سرطان سینه هستند. آن‌ها هم چنین 24 درصد کمتر در خطر ابتلا به سرطان سینه پیش از دوره یائسگی قرار دارند.

هم چنین هر 10 گرم فیبر اضافه‌ای که روزانه در اوایل جوانی خورده شود، خطر این بیماری را 13 درصد کاهش می‌دهد. این 10 گرم را تقریباً می‌توان در یک سیب به علاوه 2 برش نان سبوس دار یافت.

طبق اعلام سازمان بهداشت جهانی، سرطان سینه شایع‌ترین نوع سرطان در بین زنان دنیا است. آخرین آمار به دست آمده از سال 2011 نشان می‌دهد، در آن سال بیش از نیم میلیون زن بر اثر این بیماری جان خود را از دست دادند.

نی‌نی‌بان جدیدترین و بهترین مطالب خود را در تلگرام و از طریق سه کانال «راهنمای بارداری»، «زندگی با کودک» و «سلامت زنان» در اختیار شما قرار می‌دهد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «علائم سرطان پستانها، پیشگیری با مصرف فیبر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..