تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نامگذاری بلواری در تبریز به نام بلوار «خبرنگار»

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز،  ایرج شهین باهر در آیین بزرگداشت روز خبرنگار که به همت اداره کل ارتباطات و امور بین المللی شهرداری تبریز برگزار شد، ۹۵ درصد عملکرد مدیران را وابسته و منوط به مقوله اطلاع رسانی عنوان کرد و گفت: مدیران باید به این مهم بیش از پیش اهمیت دهند.

وی با انتقاد از نگرش منفی برخی افراد نسبت به مسئله مهم تعامل مدیران با اصحاب رسانه تصریح کرد: خبرنگاری و فعالیت در امر خطیر اطلاع رسانی، از مقدس ترین شغل ها محسوب می شود و امیدوارم اصحاب رسانه با توجه به رسالت خطیر خود، نگرش های منفی را به نگرش مثبت تبدیل کنند.

وی با بیان اینکه برخی افراد از حرفه رسانه، سواستفاده کرده و قداست این شغل را زیر سوال می برند، عنوان کرد: خبرنگاران در قبال زحمات شبانه روزی خود، درآمد اندکی دارند و با مشکلات متعددی به خصوص در حوزه رفاهی دست و پنجه نرم می کنند.

شهردار کلانشهر تبریز در ادامه اظهار کرد: به عنوان شهردار تبریز اعلام می کنم که هیچ گونه پنهان کاری با خبرنگاران نداریم و تمامی مدیران شهرداری موظف به همکاری و تعامل و پاسخگویی در قبال رسانه ها هستند.

شهین باهر با بیان اینکه همکاری خبرنگاران و مسئولان به نفع جامعه و مردم است، ادامه داد: در شرایطی که کشورمان، مشکلات متعددی در حوزه سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و ... را تحمل می کند، خبرنگاران و اصحاب رسانه از جمله افراد موثری هستند که می توانند در خط مقدم، ایفای نقش کرده و با فعالیت خوب خود، مانع تنش های اجتماعی شوند.

وی همچنین اضافه کرد: انتظار دارم که خبرنگاران همواره مدافع حق و حقیقت باشند و من دست تمامی افراد زحمتکش این حوزه را می بوسم.

وی با بیان اینکه خبرنگاران می توانند مسئولانی را که به وظایف خود را به درستی عمل نمی کنند را به مسیر صحیح رهنمون کنند، ابراز کرد: بیان مسائل و مشکلات توسط خبرنگاران باعث می شود که مدیران در این مسیر بیش از پیش تلاش کنند.

شهردار کلانشهر تبریز، شفاف سازی را مهم ترین اصل مدیریتی خود در بدنه شهرداری عنوان کرد و گفت: شهرداری تبریز قبل از تمامی شهرداری های دیگر کشور، به صورت عملی در این مسیر اقداماتی را انجام داده و به عنوان مثال، در راستای شفاف سازی قراردادهای شهرداری، تمامی قراردادهای بالای ۱۰۰ میلیون تومان را در سایت اطلاع رسانی شهرداری منتشر کرده است.

شهین باهر با اشاره به نامگذاری یکی از بلوارهای تبریز در خیابان میرداماد به نام بلوار خبرنگار گفت: به نوبه خود از تلاش های آقای حاجی زاده، مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز در این زمینه قدردانم.

وی با تاکید مجدد بر لزوم تعامل مثبت و سازنده تمامی مدیران شهری با اصحاب رسانه گفت: هر مدیری که با رسانه تعامل نداشته باشد حتما مشکلی در حیطه کاری خود دارد و بنده به عنوان شهردار با این دسته از مدیران برخورد می کنم.

شهردار تبریز در ادامه با بیان اینکه برخی از افراد معلوم الحال، به دلیل برخی منافع شخصی و سیاسی، قصد سواستفاده از رسانه و خبرنگاران را دارند، تصریح کرد: انتظار داریم رسانه ها مانع از تحقق اهداف این افراد شوند و خود را قربانی بی انصافی های این قبیل از افراد نکنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نامگذاری بلواری در تبریز به نام بلوار «خبرنگار»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..