تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




یادواره لشکر فرشتگان در شهرکرد

یادواره لشکر فرشتگان در شهرکردبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ عصر امروز سه شنبه ۱۶ مرداد ۹۷، برای پنجمین سال متوالی یادواره لشکر فرشتگان گرامیداشت مجاهدان، ایثارگران و شهدای زن چهارمحال و بختیاری به همت اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی استان در شهرکرد برگزار شد.

در این برنامه با عنوان «قطره از دریا نشانی می‌دهد»، سرگذشت پژوهی زنان مجاهد و مبارز انقلاب اسلامی توسط دانش آموز مورد تقدیر قرار گرفت.

هدف از برگزاری این برنامه، آشنایی دانش آموزان با سیره شهدا و واکاوی ابعاد زندگانی مادران و همسران شهدا و مجاهدگران زن در دوران دفاع مقدس بود.

در پایان این یادواره از شش همسر و مادر شهید و جهادگر دوران دفاع مقدس تجلیل شد.

از ابتدای سال‌جاری، ۱۱ مورد سرگذشت پژوه یزنان مجاهد و مبارز انقلاب اسلامی توسط ۸۰ دانش آموز دختر مقطع متوسطه دوم استان انجام شده است.

همچنین امسال، چهار یادواره لشکر فرشتگان در شهر‌های اردل، شلمزار، باباحیدر و شهرکرد برگزار شد.

انتهای پیام/خ

سرگذشت پژوهی زنان مجاهد و مبارز انقلاب اسلامی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «یادواره لشکر فرشتگان در شهرکرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..