تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ثبت‌نام جشنواره‌های سرود و تئاتر استانی بسیج آغاز شد/ فرم‌های ثبت‌نام و مدارک مورد نیاز را از آناج دانلود کنید

ساعت: 14:58 منتشر شده در مورخ: 1397/05/15 شناسه خبر: 1395185

شب‌خیز گفت: علاقه‌مندان به ثبت‌نام در اولین جشنواره سرود بسیج تا 25 آبان ماه و متقاضیان شرکت در سومین تئاتر استانی بسیج تا اول شهریور فرصت دارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج ، حامد شب‌خیز از آغاز ثبت‌نام اولین جشنواره سرود بسیج در آذربایجان‌شرقی خبر داد و ابراز داشت: جشنواره در یک بخش گروهی به همراه تک‌خوان در محورهای استکبارستیزی و جهاد کبیر، حمایت از کالای ایرانی، جبهه مقاومت اسلامی و شهدای مدافع حرم، دفاع مقدس، سبک زندگی ایرانی اسلامی، مذهبی آئینی و وحدت و همبستگی ملی مذهبی برگزار خواهد شد.

وی از شرکت‌کنندگان خواست فایل‌ها را به‌صورت تصویری و بدون تدوین و صداگذاری ارسال نمایند و در آهنگ‌های انتخابی از منابع «نغمه‌های عشق» آلبوم سرود بسیج استفاده نمایند.

مسئول بسیج هنرمندان آذربایجان‌شرقی از اهداء جوایز نفیس به گروه‌های منتخب و برگزیده اول تا سوم خبر داد و خاطرنشان ساخت: پس از ارسال آثار امکان انصراف یا خروج از جشنواره وجود ندارد.

وی از متقاضیان خواست در فرم ثبت‌نام مشخصات مسئول گروه و نام پایگاه‌شان و بخشی که در آن تمایل به ارسال اثر دارند را درج نمایند.

این مقام مسئول در پاسخ به این سوال که هدف از برگزاری جشنواره چیست، اظهار کرد: شناسایی گروه‌ها و هنرمندان شایسته به منظور ساماندهی، هدایت و بکارگیری‌شان در زمینه هنرهای ارزشی، تلاش برای ایجاد جریان و انگیزه تولید آثار ماندگار، ایجاد جریانی مقاوم در تقابل با جبهه فرهنگی معارض، ترسیم فضای کار هنری در عرصه جنگ نرم و حمایت از استعدادهای تاثیرگذار در حوزه موسیقی انقلاب از اهم اهداف برگزاری جشنواره است.

وی بیان داشت: اولین جشنواره سرود بسیج همزمان با هفته بسیج سوم و چهارم آذرماه برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان برای ارسال آثار خود تا 25 آبان ماه فرصت دارند.

شب‌خیز از برگزاری سومین جشنواره تئاتر بسیج از بیستم لغایت بیست و سوم آبان خبر داد و در تشریح مقررات جشنواره گفت: تمامی گروه‌های شرکت کننده باید عضو پایگاه‌های بسیج کانون‌های بسیج و یا سازمان بسیج هنرمندان آذربایجان‌شرقی باشند و کارگردان درخواست‌کننده در بخش حرفه‌ای حداقل 5 اجرای صحنه‌ای در تبریز یا استان داشته باشد.

وی ادامه داد: آثار ارسالی نباید قبلا در هیچ جشنواره‌ای شرکت داده شده باشد و ارائه مجوز کتبی نویسنده الزامی است.

مسئول بسیج هنرمندان آذربایجان‌شرقی محورهای جشنواره تئاتر بسیج را حمایت از کالای ایرانی و تولید ملی، دفاع مقدس و دستاوردهای انقلاب اسلامی، جبهه مقاومت اسلامی، آئینی، مذهبی، کاهش آسیب‌های اجتماعی، ترویج شعائر اسلامی، استکبارستیزی، فرهنگ کتابخوانی در جوامع اسلامی و وحدت و همبستگی ملی مذهبی اعلام کرد.

وی در پایان اعلام کرد: مهلت ثبت‌نام در جشنواره تئاتر تا اول شهریورماه خواهد بود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ثبت‌نام جشنواره‌های سرود و تئاتر استانی بسیج آغاز شد/ فرم‌های ثبت‌نام و مدارک مورد نیاز را از آناج دانلود کنید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..