تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Elite Killer: SWAT 1.6.0 – بازی اکشن قاتل حرفه ای برای اندروید

بازی موبایل Elite Killer یک اثر شوتر تمام عیار است که باید در ان از تاکتیک ناب رقابت های اکشن استفاده کنید و به عنوان یک عضو نخبه و آموزش دیده شده، ماموریت های خود را به خوبی انجام دهید. بازی دارای سلاح های شگفت انگیزی است و اجازه استفاده از آنها را به شما داده است. برای ریشه کن کردن دشمنان، باید عملکرد خوبی در تمام زمینه ها داشته باشید و با هدف صلح آمیزی به انجام دادن ماموریت ها مشغول شوید. کنترلر بازی بسیار جذاب و کاربردی است و می توانید یک سندیکای شرور را نابود کنید و باید بدانید که در این راه، سختی های زیادی را باید تحمل کنید.

با دانلود Elite Killer گرافیک باورنکردنی را در بازی تجربه می کنید و جاذبه های بازی، از کلیومترها دورتر هم مشاهده می شوند. بازی دارای ۳۰ سلاح جذاب است و ۱۰۰ چالش جدید برای شما به صورت روزانه خواهد داشت. تم های جنگی زیادی در بازی وجود دارد و می توانید حتی تجربه کننده حالت های ماموریت های محلی و رقابت با دوستان و دیگر بازیکنان در بخش PvP باشید.

Elite Killer: SWAT 1.6.0 Apk + Mod

کاور-Elite-Killer

اسکرین-شات-elite-killer اسکرین-شات-elite-killer اسکرین-شات-elite-killer info

Aim and Shoot! Leave no squad mate behind in this action oriented first person shooter game! Elite Killer is the #1 realistic 3D FPS game available on Google Play.

You are a well trained elite member of special weapons and tactics teams. Equipped with sub-machine guns, sniper rifles and stun grenades, you will navigate secret missions across the globe to eradicate the evil syndicate that stands in the way of a peaceful world. It is time to load out your firearms and get your 5 star FPS fix! Let the bullets fly now!

WHAT’S NEW
v1.3.3: Fixed some crash bugs and removed unnecessary permissions. Thanks.

اطلاعات فایل رمز فایل

www.downloadha.com

رزرو مکان تبلیغاتی

اینجا محل تبلیغات شماست. برای رزرو، لطفا با ایمیل downloadha.help@gmail.com در ارتباط باشید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Elite Killer: SWAT 1.6.0 – بازی اکشن قاتل حرفه ای برای اندروید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..