تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Magic Rampage 3.3.1 – بازی اکشن خشم جادویی برای اندروید

بازی موبایل Magic Rampage یکی هیجان انگیزترین بازی های حل حاضر موبایل با گیم پلی هک ان اسلش می باشد. بازی دارای سحر و جادوی بسیاری است و در این زمینه باید مراقب دشمنان خود باشید و از بهترین سلاح ها در این راه استفاده کنید. بازی دارای سلاح های گسترده ای است و این شما هستید که می توانید برای مناطق را برای لذت بردن بیشتر از بازی، کشف کنید. در این دوره دشمنان زیادی را خواهید دید و باید با جستجوی اشیای مختلف، در صدد حل معماهای بازی هم باشید. سیستم هک ان اسلش بازی، حس و حال جذابی را به ماجرا داده است و شما تا می توانید باید از سیستم اکشن بازی، برای نابودی دشمنان خود استفاده کنید.

با دانلود Magic Rampage می توانید احساس یک بازی پلتفرمر از دهه کلاسیک ۹۰ را داشته باشید . با مکانیک گیم پلی جذاب بازی، همراه شوید. گیم پلی بازی واقعا جذاب و زیبا است و تجربه کننده بسیاری از مراحل متنوع بازی نیز خواهید بود. از سحر و جادو باید به موقع استفاده کنید و تا می توانید برای عبور از تنگناها، با خشونت تمام رفتار کنید.

Magic Rampage 3.3.1 Apk + Mod + Data

کاور-Magic-Rampage

اسکرین-شات-magic-rampage اسکرین-شات-magic-rampage اسکرین-شات-magic-rampage info

Exciting new platformer that combines the RPG genre with fast-paced action gameplay. Magic Rampage features character customization and dozens of weapons to wield; from knives to magical staves. Each dungeon introduces the player to new obstacles, enemies and secret areas to explore. Search Bonus levels, strive in Survival mode, join forces with friendly NPCs and battle it out in challenging Boss fights.

Magic Rampage brings back the look and feel of the very best classic platformers from the 90’s, introducing refreshed and engaging gameplay mechanics. If you miss platformers from the 16-bit era, and think games nowadays aren’t that good anymore, think twice! Magic Rampage is for you.

Magic Rampage supports joysticks, gamepads and physical keyboard for even more accurate gameplay responsiveness.

WHAT’S NEW
-Cheaper items in the Store
-New screen pad controls options
-New skins for old armours
-New game mode exclusive to Android TV (requires two gamepads)
-Water equip also protect agains spikes
-If total Armour > 150 protects against flames too
-Display fire shield symbol in inventory if immune to flames
-Display player stats in inventory
-Cliff falling no longer instant kills
-New Light Dagger
-Green lightning strikes rebalanced

راهنمای نصب

فایل نصبی بازی را دانلود کرده و نصب کنید.

فایل دیتا را دانلود کرده و از حالت فشرده خارج کنید.

پوشه دیتا (com.asanteegames.magicrampage) را به طور مستقیم در مسیر Android / Obb کپی کنید.

از بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل لینک دانلود رمز فایل

www.downloadha.com

رزرو مکان تبلیغاتی

اینجا محل تبلیغات شماست. برای رزرو، لطفا با ایمیل downloadha.help@gmail.com در ارتباط باشید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Magic Rampage 3.3.1 – بازی اکشن خشم جادویی برای اندروید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..