تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هنرمندان روز خبرنگار را تبریک گفتند/ خاطره جالب کارگردان سینما از برخورد با یک خبرنگار

هنرمندان روز خبرنگار را تبریک گفتند/ خاطره جالب کارگردان سینما از برخورد با یک خبرنگاربه گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ «بدون خبرنگار لحظه‌ها ماندگار نمی‌شود»؛ پایگاه اطلاع‌رسانی مقام معظم رهبری امروز در آستانه ۱۷ مردادماه سالروز شهادت شهید محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران در مزار شریف افغانستان و روز خبرنگار، پوستر «بدون خبرنگار لحظه‌ها ماندگار نمی‌شود» را بر اساس بیانات رهبر انقلاب درباره‌ اهمیت حرفه‌ی خبرنگاری منتشر کرد.

به راستی که کار خبرنگاری یعنی در لحظه بودن و مخابره خبر. اخباری که گاه دنیایی را تکان می‌دهند. برای خیلی ها خبرنگاری یکی از شیرین‌ترین مشاغل دنیاست؛ اما بد نیست بدانید که استرس بالای این کار آن را به یکی از سخت ترین مشاغل دنیا هم تبدیل کرده است.

به بهانه روز خبرنگار با برخی از هنرمندان کشورمان گفتگوی کوتاهی انجام دادیم تا نظر آنها را درباره این قشر و خاطراتشان بدانیم.

بهمن کامیار تهیه‌کننده و کارگردان سینما، ضمن تبریک روز خبرنگار درباره خاطره‌ تلخ و یا شیرین خود از رویارویی با خبرنگاران گفت: خوشبختانه در کل خاطره تلخی از این قشر پرتلاش ندارم و رابطه خوبی بین من و آن‌ها برقرار است. اما یک بار، در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر و دو روز قبل از نمایش فیلممان مصاحبه مفصلی با یک خبرنگار انجام دادم و حدود چهار یا پنج ساعت از وقت ما گرفته شد. قرار شد روز نمایش فیلم در کاخ جشنواره مصاحبه را در ویژه نامه شان چاپ کنند، اما روز موعود و لحظه آخر متوجه شدیم مصاحبه در مورد فیلم دیگری را به جای فیلم ما چاپ و منتشر کرده اند. با پیگیری این جریان به نتیجه هم نرسیدیم.

وی ادامه داد: نکته جالب اینجاست در نشست خبری فیلم در کاخ جشنواره اولین خبرنگاری که سوال پرسید همان شخص از همان روزنامه بود که من گفتم به خاطر بدقولی که کردید، جواب سوالتان را نمی‌دهم و جوابش را ندادم. این موضوع باعث واکنش همکارانش در حمایت از او شد و من نیز معذرت خواهی کردم؛ اما با آن خبرنگار دیگر مصاحبه نکردم.

کامیار در پایان بیان کرد: این تنها اصطکاک من با خبرنگاران بود و تا بدین لحظه اتفاق خاصی بین ما رخ نداده است.

پیمان جعفری تهیه کننده سینما هم عنوان کرد: تلخ ترین خاطره من از خبرنگاران، سقوط هواپیمای حامل آنها در سال 1384 بود. آن روز از کرج برمی‌گشتم که از نزدیک و به چشم خودم دیدم، هواپیما بر سر خانه‌های سازمانی سقوط کرد و این بسیار دردناک بود.

وی افزود: خاطرات من با خبرنگاران همه شیرین است؛ چون یکسری دوست مهربان، جوان، صبور و کاربلد در این حوزه دارم که همیشه صبر و محبت داشتند.

مهدی امینی خواه بازیگر کشورمان هم با تبریک روز خبرنگار گفت: من خاطره تلخ و شیرین خاصی از رویارویی با قشر خبرنگار ندارم. رابطه هنرمند و خبرنگار همیشه مستقیم و خوب بوده و خوشحالم در همه جهان این جریان وجود دارد.

وی اضافه کرد: از خبرنگاران به خاطر حمایت از هنرمندان تشکر می‌کنم. اگر حمایتشان در خصوص رفع دشواری ها، تسهیل‌ زندگی، بازنشستگی و ... اهالی هنر بیشتر شود، اتفاق‌های مثبتی خواهد افتاد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هنرمندان روز خبرنگار را تبریک گفتند/ خاطره جالب کارگردان سینما از برخورد با یک خبرنگار»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..