تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود فیلم لونه زنبور

دانلود فیلم لونه زنبور با کیفیت عالی

دانلود فیلم لونه زنبور

ژانر: کمدی

فرمت:MP4

کیفیت: WEBRip

مدت زمان: ۹۴ دقیقه

محصول کشور: ایران

سال ساخت: ۱۳۹۶

کارگردان: برزو نیک نژاد

بازیگران فیلم لونه زنبور: محسن کیایی, پژمان جمشیدی, بهاره کیان افشار, هومن برق نورد, رعنا آزادی ور, پیام احمدی نیا, سیاوش چراغی پور, فرید سجادی حسینی

خلاصه داستان فیلم لونه زنبور: صابر (پژمان جمشیدی) و مرتضی (محسن کیایی) دو پسرخاله هستند که در عرصه دزدی فعالیت دارند و با تحویل گرفتن یک جعبه وارد یک جریان بزرگ می‌شوند…

رمز فایل:UPK08EVD4J4IFZQ4Q896YP

لینک های دانلود فیلم لونه زنبور
لینک های دانلود نسخه مخصوص ناشنوایان با زیرنویس فارسی

✅ به دستور کمیته مصادیق مجرمانه تمامی لینک های دانلود رایگان از سطح اینترنت حذف شده اند

✅ حجم مصرفی برای دانلود این فیلم نیم بها میباشد به عنوان مثال اگر ۲ گیگ دانلود نمایید ۱ گیگ از حجم شما کثر خواهد شد

✅ این نسخه ها بالاترین کیفیت ارائه شده و FULL HD هستند.

✅ هر یک از فایل ها بر روی سرورهای داخل و خارج از ایران و با بالاترین سرعت اینترنت شما در دسترستان قرار خواهد گرفت.

✅ این فایل ها توسط شرکت پخش کننده فیلم، آپلود و در اختیار شما قرار گرفته اند و تمامی مبالغ پرداختی مستقیما به حساب تولید کننده واریز می گردد.

✅ بر طبق اعلام تولید کنندگان آثار شبکه نمایش خانگی هر فایل دانلود شده برای استفاده توسط یک خانواده در نظر گرفته شده است لذا حتی المقدور از انتشار فایل خریداری شده برای سایرین خودداری نمایید.

✅ در صورتی که این فیلم را از سایت های غیر رسمی دانلود و مشاهده نموده اید کافیست برای رفع دین یکی از نسخه های دانلودی رسمی این فیلم را خریداری نمایید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود فیلم لونه زنبور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..