تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فرمانده سپاه ناحیه خاتم در پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خاتم در پیامی سالروز شهادت شهید محمود صارمی و روز خبرنگار را تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم؛ در آستانه ۱۷ مردادماه سالروز شهادت خبرنگار شهید محمود صارمی و روز خبرنگار، فرمانده سپاه ناحیه خاتم در پیامی این روز را به اصحاب رسانه تبریک گفت.
در این پیام آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم
ن. والقلم و ما یسترون
هر ساله ۱۷ مرداد ماه سالروز شهادت خبرنگار شهید محمود صارمی که یادآور حماسه آفرینی خبرنگاران و فعالان عرصه خبر در آگاهی بخشی به جامعه است را محضر این قشر فهیم و زحمتکش تبریک عرض می‌نمایم.
بی شک حضور خبرنگاران صدیق و شجاع در عرصه‌های مختلف و بازگو نمودن خوبی‌ها و مشکلات جامعه زمینه ساز پیشرفت و اگاهی بخشی بیشتر به مردم خواهد بود.
اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار، تلاش‌ها و زحمات شما بزرگواران را در عرصه اطلاع رسانی ارج می‌نهیم و توفیقات روزافزون را در ظل توجهات حضرت، ولی عصر (عج) و پیروی از تدابیر امام خامنه‌ای (مدظله العالی) از خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.
والسلام علیکم ورحمه‌الله و برکاته
سرهنگ دوم پاسدار حسین آزادی نژاد
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خاتم




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فرمانده سپاه ناحیه خاتم در پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..