تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نباید از جوسازی‌های دشمن ترسید/ نیروی انتظامی تاکنون موفق عمل کرده است

امام جمعه یزد گفت: نباید از جو سازی ها و نا امیدی هایی که دشمن ایجاد می کند بترسیم بنا به آیه قرآن باید محکم ایستاد پشتوانه ما خداست در حالی که پشتوانه دشمنان ما پول و اسلحه است که اگر خدا بخواهد هیچ کاری از دستشان بر نمی آید.

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد؛ نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در مراسم تکریم و معارفه فرمانده نیروی انتظامی استان یزد با اشاره به آیاتی از قرآن از سوره آل عمران گفت: عده‌ای از دشمنان در دل مردم هراس ایجاد می‌کنند تا اطراف اسلام نیایند و یا اینکه در دل مومنین ترس و دلهره ایجاد می‌کنند، قرآن می‌گوید از این اقدامات دشمن نترسید.

آیت‌الله محمدرضا ناصری ادامه داد: قرآن در خصوص جوسازی و اجتماع دشمنان علیه مومنین می‌گوید که مومنان در این شرایط به جای اینکه ترس بر وجودشان بیفتد بر ایمانشان افزوده می‌شود و قوی‌تر می‌شوند و خدا برای مومنان کافی است و بهترین وکیل و تکیه گاه برای مومنان خدا است.

وی با بیان اینکه دشمنان ما اکنون برای ایران دندان تیز کرده‌اند، گفت: انقلاب ما انقلاب ایدئولوژی است و پایه الهی و خدایی دارد و بعد از هزار و چند صد سال تحولی بزرگ در جامعه است و حرکتی بزرگ به سمت خداست که حاکمیتش و قانونش خدایی است و همان راهی را می‌رود که امام حسین (ع) انتخاب کرده بود.

ناصری عنوان کرد: این حاکمیتی که در ایران ایجاد شده است گردشی و چرخشی نیست، منطق امام (ره) نیز این بود که اینگونه نباشد، حاکمیت مال خداوند است و هر کسی مسئولیتی در این انقلاب داشته باشد در واقع امانتی بر گردن اوست و باید برای رفاه و آسایش جامعه و حرکت آن به سوی خدا قدم بردارد. ولایت فقیه دینی نیز باید باشد تا در زمان غیبت همه حرکت‌ها براساس ولایت الهی صورت گیرد

وی تصریح کرد: این انقلاب الهی باید حفظ شود و باید در جامعه تثبیت شود؛ عزت مومنین و کرامت انسان باید حفظ شود. اینکه می‌گویند نباید دست به سمت دشمن دراز کرد به این خاطر است که هدف ما رسیدن به خدا و خدمت به بندگان است و این در حالی است که دشمنان علیه ما جمع شده اند و می‌خواهند این انقلاب و اسلام نباشد.

امام جمعه یزد گفت: الان وضعیت ما مانند کربلا و قیام امام حسین (ع) شده است. امام حسین علیه السلام با وجود اینکه لشکر یزدیان را می‌دید و حتی یزید به ایشان وعده داده بود که اگر بیعت کنی می‌توانی در کنار قبر جدت با آرامش زندگی کنی قبول نکرد؛ با اینکه می‌توان گفت: وفای به عهد در یزید خیلی بیشتر از ترامپ و دشمنان کنونی ما است، ترامپ بعد از چندین سال مذاکره زیر تعهدات امریکا زد و ما باید مراقب باشیم که کشور و دینمان دست اجانب نیفتد و از انقلاب و آرمان‌های امام (ره) دفاع کنیم.

ناصری ادامه داد: با وجود تمام مکر و توطئه‌هایی که دشمن انجام می‌دهد خداوند بهترین برنامه ریز است و اگر بایستیم و مقاومت کنیم و به خدا تکیه داشته باشیم پیروز خواهیم بود. اکنون که با وجود این حکمت اسلامی دریچه‌ای از حکومت امام زمان (عج) ایجاد شده است باید با حفظ دین و اعتقادات و آرمان‌های ائمه و امام (ره) از آن محافظت کنیم.

وی تصریح کرد: نباید از جوسازی‌ها و نا امیدی‌هایی که دشمن ایجاد می‌کند بترسیم؛ بنا به آیه قرآن باید محکم ایستاد، پشتوانه ما خداست در حالی که پشتوانه دشمنان ما پول و اسلحه است که اگر خدا بخواهد هیچ کاری از دستشان بر نمی‌آید.

نماینده، ولی فقیه در استان با اشاره به عملکرد موفقیت آمیز نیروی انتظامی گفت: قصد ما باید با خدمت به جامعه باشد، نیروی انتظامی ما تاکنون به تدبیر رهبری در همه زمینه‌ها موفق عمل کرده است و عاقلانه‌ترین واکنش را نشان داده و کمترین آسیب را به همراه داشته است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نباید از جوسازی‌های دشمن ترسید/ نیروی انتظامی تاکنون موفق عمل کرده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..