تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گزارش العربیه درباره اوضاع زندان‌های کانادا باعث تمسخر کاربران شد

یک رسانه سعودی گزارشی را درباره اوضاع زندانیان کانادا منتشر کرد که از سوی فعالان در شبکه‌های اجتماعی مورد تمسخر قرار گرفت.

آفتاب‌‌نیوز :

 شبکه العربیه عربستان دوشنبه به دنبال انتقاد وزیر خارجه کانادا از بازداشت فعالان در عربستان گزارشی را درباره اوضاع بد انسانی در زندان‌های کانادا منتشر کرد.

این گزارش با خشم فعالان در شبکه‌های اجتماعی روبرو شد و این افراد گزارش شبکه العربیه را بی‌پایه و اساس خواندند.

این درحالی است که انگشت انتقادها در زمینه بازداشت فعالان به سمت عربستان است.

به گزارش ایسنا، به نوشته روزنامه فرامنطقه‌ای القدس العربی، یکشنبه وزیر خارجه کانادا ضمن انتقاد از بازداشت فعالان جامعه مدنی در عربستان خواستار آزادی این افراد شد که این اقدام باعث عصبانیت ریاض شد و این کشور در پاسخ به انتقادات وزیر خارجه کانادا سفیر این کشور را از ریاض اخراج کرد و سفیر خود در این کشور را نیز فراخواند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گزارش العربیه درباره اوضاع زندان‌های کانادا باعث تمسخر کاربران شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..