تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشف محموله ای با بیش از 5 هزار ساعت مچی قاچاق در فرودگاه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما‌‌‌‌ ، سردار حسن مهری در نشست خبری افزود: 14 مرداد امسال گزارشی مبنی بر کشف محموله ساعت در فرودگاه ارسال شد که پس از بررسی ها و بازجویی فنی مشخص شد هیچ مدرک و مجوزی برای این ساعت ها وجود ندارد ضمن این که مقداری از همین محموله در دفتر شرکت قرار دارد.
وی گفت: این محموله شامل 800 ساعت با نشان خارجی به قیمت های یک، دو و بالای 8 میلیون است.
رئیس پلیس فرودگاه با بیان این که روی ساعت ها برچسب شبنم درج شده بود گفت: تا این لحظه هیچ سندی مبنی بر اصالت برچسب های شبنم ارایه نشده و ساعت ها قاچاق است.
سردار مهری تصریح کرد: حدود 4 هزار ساعت هم در محل دفتر شرکت متخلف کشف شد که بالغ بر 35 میلیارد ریال ارزش مالی دارد.
وی گفت: در مجموع 5هزار و 450 ساعت مچی قاچاق کشف شده است.
سردار مهری افزود: در این پرونده یک متهم دستگیر و تحویل مقامات قضایی شده که وی شریکی داشته که سال گذشته اقدام به 50 هزار دلار قاچاق ارز کرده بوده است.
سردار مهری تصریح کرد : این محموله ساعت قرار بود به کیش ارسال شود تا در آنجا به فروش برسد.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشف محموله ای با بیش از 5 هزار ساعت مچی قاچاق در فرودگاه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..