تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پرداخت وام به بازنشستگان خراسان رضوی ۱۴ برابر شده است

قدس آنلاین: مدیر صندوق بازنشستگی کشوری در استان خراسان رضوی گفت: پرداخت وام به بازنشستگان و وظیفه بگیران در این استان در این دولت بیش از ۱۴ برابر افزایش داشته است.

به گزارش قدس آنلاین، علیرضا کریمدادی افزود: پارسال ۱۹ هزار و ۲۹۲ فقره وام چهار درصدی در مجموع به مبلغ ۷۷۱ میلیارد و ۶۸۰ میلیون ریال به بازنشستگان خراسان رضوی پرداخت شد.

وی اظهار داشت: این در حالی است که در ابتدای دولت یازدهم در سال ۱۳۹۲ تعداد چهار هزار و ۷۲۱ فقره وام به مبلغ ۵۴ میلیارد و ۶۶۶ میلیون ریال به بازنشستگان این استان پرداخت شد.

وی تعداد بیمه شدگان صندوق بازنشستگی کشوری در استان خراسان رضوی را ۴۳ هزار و ۶۰۱ نفر عنوان کرد.

کریمدادی از افزایش ۸۲ درصدی پرداخت خسارت بیمه عمر و حادثه در استان خراسان رضوی خبر داد و گفت: بابت غرامت هر فرد متوفی طی سال گذشته مبلغ ۵۵ میلیون ریال پرداخت شده که افزایش چشمگیر داشته است.

وی تجهیز خانه امید بازنشستگان در شهرهای مشهد، نیشابور و سبزوار، برگزاری جلسات ماهیانه با کانون بازنشستگان، طراحی وب سایت استانی صندوق بازنشستگی و تاسیس باجه بانک صادرات و اختصاص باجه ویژه بازنشستگان کشوری را از جمله اقدامات انجام شده برای رفاه بازنشستگان برشمرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پرداخت وام به بازنشستگان خراسان رضوی ۱۴ برابر شده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..