تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رئیس دانشگاه پیام نور استان مازندران تغییر کرد

حجت الاسلام محمود شیخ الاسلامی به عنوان رئیس دانشگاه پیام نور استان مازندران و رئیس دبیرخانه منطقه دو دانشگاه پیام نور کشور (گیلان،مازندران و گلستان) منصوب شد

به گزارش سایت پی ان یو نیوز محمدرضا زمانی رئیس دانشگاه پیام نور در احکام جداگانه ای حجت الاسلام دکتر محمود شیخ الاسلامی را به عنوان رئیس دانشگاه پیام نور استان مازندران و رئیس دبیرخانه منطقه ۲ پیام نور ( پیام نور استان گیلان ، پیام نور استان مازندران ، پیام نور استان گلستان ) منصوب کرد

شیخ الاسلامی پیش از این مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور استان قم بود وی همچنین ریاست دانشگاه پیام نور استان چهارمحال و بختیاری در یک مقطع زمانی را نیز برعهده داشت.

دانشگاه پیام نور استان مازندران دارای ۱۸ مرکز و واحد است حدود ۱۶ هزار دانشجو در مقاطع تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد در این دانشگاهها تحصیل می کنند .

پیش از این حسین نازک تبار سرپرستی دانشگاه پیام نور مازندران را برعهده داشت . نازک تبار در اواخر اسفند ۹۶ این مسوولیت را برعهده گرفته بود

حسین نازک تبار به ریاست دانشگاه پیام نور ساری منصوب شد .

رییس جدید دانشگاه پیام نور مازندران در مراسم معارفه اش گفت : همه مدیران فعلی کشور پرورش یافتگان دانشگاهها هستند و نوع واکنش و تصمیم گیری برای خدمات دانشجویی در این پروراندن تاثیر دارد.

وی نگاه و توجه ویژه تر از سوی مدیران به دانشگاهها را خواستار شد و افزود که این وضعیت می تواند در پرورش نسل تحول آفرین در دانشگاهها یاریگر باشد .

رییس دانشگاه پیام نور مازندران عنوان کرد : نیروی متخصص و متعهد نیاز اول و آخر درون دانشگاه است تا جوانان به عنوان امانت به آنها سپرده شود .

شیخ الاسلامی افزود : رشته های تحصیلی دانشگاهها باید تجدید نظر شود و برخی از آنها اشباع شده اند و این رشته ها باید جای خود را به رشته های کارآفرین بدهند .

مراسم تودیع و معارفه رئیس دانشگاه پیام نور مازندران پیش از ظهر یکشنبه ۱۴ مرداد در سالن اجتماعات دانشگاه پیام نور مازندران برگزار شد

مراسم تودیع و معارفه رئیس پیام نور مازندران

حجت السلام محمود شیخ الاسلام رئیس دانشگاه پیام نور مازندران

انتصاب حجت السلام محمود شیخ الاسلام رئیس دانشگاه پیام نور مازندران




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رئیس دانشگاه پیام نور استان مازندران تغییر کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..