تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شبکه پست در حال حاضر از 10 درصد توانش استفاده می‌کند

به گزارش گروه علمی باشگاه خبرنگاران پویا؛ محمد جواد آذری جهرمی در همایش سراسری مدیران شرکت ملی پست با اشاره به اینکه مهمترین شاخص مورد ارزیابی وی ترافیک مرسولات است، گفت: ترافیک می‌بایست با تنوع بخشیدن به سبد خدمات و سرویس‌های پستی در سراسر کشور رشد کند.

وزیر ارتباطات تصریح کرد: پست می‌تواند با ورود بیشتر به حوزه حمل و جابجایی کالا، محصولات تولیدی و سوغات در کشور و همچنین به پشتوانه نشان معتبر خود و ضمانت اجرایی دولتی بودن، سرانه ترافیک مرسولات را افزایش دهد.

وی با اشاره به اینکه در ارائه این خدمات دو موضوع مهم مقرون به صرفه بودن برای مشتریان و کیفیت مناسب باید مدنظر باشد، ابراز کرد: پست از ظرفیت بسیاری در زمینه تأمین خدمات مورد نیاز مردم برخوردار است که در واقع راه بهبود وضعیت فعلی شبکه بویژه در بحث ارتقا معیشت کارکنان نیز بسته به شناسایی فرصت‌ها و ارائه خدمات مطلوب‌تر است.

آذری جهرمی استفاده بیشتر و تبلیغات مؤثرتر از نام و نشانی معتبر پست را خواستار شد و گفت: معتقدیم در حال حاضر تنها از 10 درصد توان موجود شبکه استفاده می‌شود در حالیکه با تقویت شبکه توزیع و تجریه ومبادلات، ایجاد تکاپوی بیشتر در مجموعه، تشکیل اتاق فکر، بهره‌برداری از نیروهای جوان و خلاق در کنار بهره‌مندی از تجربیات افراد با سابقه می‌توانیم به زودی شاهد رشد و شکوفایی شبکه پستی کشور باشیم.

وی با تأکید بر اینکه در حال حاضر پست گسترده‌ترین و پرمراجعه‌ترین دستگاه زیرمجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است اما کارکنان آن جزو کم برخوردارترین و در عین حال افتخارآمیزترین کارکنان این وزارتخانه هستند، افزود: وظیفه اصلی ما رسیدگی و بهبود وضعیت معیشت کارکنان است که در صورت تأمین انتطارها و افزایش سهم ترافیک مرسولات، در کنار بهبود کیفیت خدمات‌رسانی، آماده حمایت بیشتر از مجموعه پست و بهبود وضعیت کارکنان هستیم.

وزیر ارتباطات اجرای دو پروژه GNAF و سیماک را مورد تأکید قرار داد و گفت: راه‌اندازی پروژه GNAF می‌بایست با شتاب بیشتری دنبال شود به دلیل اینکه استقرار کامل دولت الکترونیک در گرو نهایی شدن این پروژه است؛ به همین دلیل آماده‌ایم تا در رفع موانع موجود از جمله تهیه نقشه‌های پارسل‌بندی شده، مجریان پست را یاری رسانیم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شبکه پست در حال حاضر از 10 درصد توانش استفاده می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..