تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




صدور بیش از ۱۰ هزار پروانه ساختمانی روستایی بصورت الکترونیکی در استان

صدور بیش از ۱۰ هزار پروانه ساختمانی روستایی بصورت الکترونیکی در استانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ محمدعلی همدمی نژاد گفت: سامانه جامع دهیاری‌های استان شامل نرم افزار‌های تحت وب صدور پروانه ساختمانی و ثبت پروژه‌های دهیاری ها، نرم افزار مالی و بودجه و نرم افزار ثبت جلسات و مصوبات شورا‌های اسلامی روستایی و نرم افزار ارزیابی عملکرد دهیاران توسط این دفتر تهیه و در حال حاضر در کلیه دهیاری‌های این استان مورد بهره برداری قرار گرفته است.


وی افزود: جهت افزایش ضریب امنیت و همچنین بهبود سرعت اجرا، در حال حاضر این سامانه بر روی بستر شبکه دولت در حال اجرا است.


مدیرکل دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری خراسان رضوی  ادامه داد: تاکنون تعداد ۱۰۰۵۳ پروانه ساختمانی، تعداد ۱۱۴۵ پایانکار، ۱۳۸۲۱ پروژه دهیاری و بیش از ۴۵۰ هزار رویداد مالی در این سامانه به ثبت رسیده است که امکان گزارش گیری‌های مدیریتی متنوع جهت اعمال سیاست گذاری‌های متناسب با هر شهرستان را فراهم می‌آورد.


همدمی نژاد با اشاره به لزوم الکترونیکی کردن کلیه فرآیند‌های دهیاری ها، گفت: این امر علاوه بر تسهیل در امور مردم روستا و کاهش مراجعات جهت انجام امور اداری به شهرها، امکان جلوگیری از هرگونه سوءاستفاده‌های احتمالی را میسر می‌سازد.


گفتنی است؛ در حال حاضر خراسان رضوی با دارا بودن ۲۴۳۶ دهیاری بیشترین این تعداد را در بین استان‌های کشور دارا است.

انتهای پیام//ف.ف

لزوم الکترونیکی کردن کلیه فرآیند‌های دهیاری ها



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «صدور بیش از ۱۰ هزار پروانه ساختمانی روستایی بصورت الکترونیکی در استان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..