تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




12 میلیون 650 هزار نفر به مشهد سفر کردند

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهدمهدی فروزان سخنگوی ستاد خدمات سفر خراسان رضوی افزود: از این تعداد سه میلیون و ۳۹۴ هزار و ۳۰۵ نفر از طریق وسائط حمل و نقل جاده‌ای به مشهد مقدس وارد شده اند که درمقایسه با سال گذشته ۱.۳ درصد کاهش دارد.

وی تصریح کرد: آمار ورودی زائران از طریق فرودگاه بین المللی هاشمی نژاد نیز یک میلیون و ۲۱۱ هزار و ۶۸۷ نفر بوده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۸.۳ درصد کاهش دارد.


سخنگوی ستاد خدمات خدمات سفر خراسان رضوی گفت: آمار مسافرانی که از طریق حمل و نقل ریلی اقدام به تشرف به مشهد مقدس کرده اند نیز در این مدت یک میلیون و ۶۹۶ هزار و ۸۶۶ نفر بوده که با رشد ۲۱.۹ درصدی مواجه بوده است.


وی تصریح کرد:  آمار زائرانی که با وسیله نقلیه خود به مشهد مقدس سفر کرده اند نیزهفت میلیون و ۳۴۶ هزار و ۴۴ نفر بوده اند که ۱۰.۹ درصد رشد دارد.

سخنگوی ستاد خدمات خدمات سفر خراسان رضوی در خصوص آمار ورودی زائران در این بازه زمانی نیز گفت: در مجموع ۱۰ میلیون ۷۶۰ هزار و ۴۳۵ نفر زائر و مسافر به استان سفر کرده اند.


مهدی فروزان افزود: از این تعداد سه میلیون و ۸۹۲ هزار و ۷۷۵ نفر از طریق وسائط حمل و نقل جاده‌ای به استان وارد شده اند که درمقایسه با سال گذشته ۳.۲ درصد کاهش دارد.


وی افزود : آمار ورودی زائران از طریق فرودگاه‌ها نیز یک میلیون و ۶۹۶ هزار و ۸۶۵ نفر بوده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۸.۳ درصد کاهش دارد.


سخنگوی ستاد خدمات خدمات سفر خراسان رضوی ادامه داد: آمار مسافرانی که از طریق حمل و نقل ریلی اقدام به ورود به استان کرده اند نیز در این مدت یک میلیون و ۶۹۶ هزار و ۸۶۵ نفر بوده که با رشد ۲۱.۹ درصدی مواجه بوده است.


فروزان گفت: آمار زائرانی که با وسیله نقلیه خود به استان سفر کرده اند نیز سه میلیون و ۹۵۹ هزار و ۱۰۸ نفر بوده اند که ۱۰.۵ درصد رشد دارد.

سخنگوی ستاد خدمات سفر گفت : در مجموع امار ورودی مسافر به مشهد در 4 ماه نخست امسال نسبت به سال گذشته ، حدود 4.3 درصد کاهش داشته است

انتهای پیام// ن.ط




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «12 میلیون 650 هزار نفر به مشهد سفر کردند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..