تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جدیدترین منابع لاتین در کتابخانه مرکزی آستان قدس به نمایش گذاشته شد


کتاب‌های این نمایشگاه، تنها بخشی از منابع تازه خریداری‌شده به زبان انگلیسی است و علاقه‌مندان می‌توانند برای بهره‌مندی از منابع چاپی این نمایشگاه و دیگر منابع به زبان‌های دیگر و در موضوعات مختلف، به کتابخانه آستان قدس رضوی مراجعه کنند.

در این نمایشگاه موضوعاتی همچون علوم اجتماعی، علوم قرآنی، تاریخ، اسلام و سایر علوم ازجمله کتابداری، زبان و ادبیات است که بر اساس آن منابعی به نمایش گذاشته شده است که تا پایان هفته جاری، همه روزه در کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی مورد بازدید علاقه‌مندان قرار دارد.

این کتابخانه واقع در ضلع شرقی حرم مطهر امام رضا (ع)، بست شیخ طوسی شهر مشهد قرار دارد که دارای گنجینه‌های ارزشمندی از کتاب‌های خطی نفیس و کمیاب و قرآن‌های خطی می‌باشد.

گفتنی است کتابخانه مرکزی آستان قدس " سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها، و مرکز اسناد آستان قدس رضوی " نامیده می‌شود که از مهم‌ترین گنجینه‌های فرهنگی ایران و جهان اسلام است.

انتهای پیام // ف.ش




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جدیدترین منابع لاتین در کتابخانه مرکزی آستان قدس به نمایش گذاشته شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..